Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:26:37 GMT

کاهش قیمت خرید تمام ارزها در بانک ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۰۳۲

کاهش قیمت خرید تمام ارزها در بانک ها

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۸۰۳ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۳۱۵ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار با کاهش ۵۰ تومانی، قیمت یورو با کاهش ۵۶ تومانی و قیمت پوند با کاهش ۵۹ تومانی در بانک‌های عامل نسبت به روز گذشته اعلام شده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت ارز آخرین قیمت دلار بانک مرکزی شعب ارزی بانک ها بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۸میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 232 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 38 میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز 1402/12/28

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 500 هزار  تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2157دلار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • افزایش قیمت ارز‌ها در سامانه نیما
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • طلای جهانی بی‌حال و دلار ثابت شد
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله
  • افزایش قیمت یورو در سامانه سنا
  • کاهش قیمت دلار و پوند در سامانه نیما
  • قیمت دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • افزایش قیمت دلار در سامانه سنا
  • کاهش قیمت یورو و پوند در سامانه نیما