Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت های علیزاده ادامه دارد.

طرفداری- بانوی تکواندوکار مدال آور ایران در المپیک ریو، به دلیل مصدومیت رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را نیز از دست داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹، سال آینده و به میزبانی شهر منچستر کشور انگلیس برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها حاضر شود اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که کیمیا علیزاده، تنها بانوی مدال آور ایران در مسابقات جهانی و المپیک به دلیل جراحی که بر روی زانوی خود انجام داده، نمی‌تواند به همراه تیم ملی عازم این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیا علیزاده پیش از این نیز قرار بود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به روی شیاپ‌چانگ برود که به دلیل مصدومیت(پارگی رباط صلیبی پای چپ) این رقابت‌ها را از دست داد و حالا با توجه به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از جراحی، نمی‌تواند در رقابت‌های قهرمانی جهان هم مبارزه کند. علیزاده پس از بازیهای آسیایی ازدواج کرد و باید دید چه زمانی به ورزش قهرمانی بازمی‌گردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد. پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.   بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.   تیموری از بهترین داوران تکواندو کشورمان می‌باشد که قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در لیست نهایی داوران این بازی‌ها انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴