Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:34:44 GMT

کریمی مقصر شکست به استقلال را معرفی کرد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۴۱۰

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من در ابتدای راه مربیگری هستم و باید بگویم مقصر باخت به استقلال تهران من و اعضای کادرفنی هستیم.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، علی کریمی در مورد شکست سنگین تیمش مقابل استقلال، گفت: این اولین باخت ما نبوده و آخرین شکست ما هم نخواهد بود. من در زمان بازیگری هم در سطح ملی و باشگاهی چنین شکست‌هایی را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باخت با هر نتیجه ای تلخ است و باید از آن درس گرفت. ‌

وی افزود: مقصر این باخت کادرفنی است و حتما ما به عنوان مسئول فنی تیم اشکالاتی در کارمان داشتیم که باید آن ها را برطرف کنیم. در این میان فقط شرمنده هواداران‌مان شدیم که در هر شرایطی از تیم‌شان حمایت می‌کنند. آنها همین هفته و در پایان بازی یک بار دیگر ثابت کردند که به معنای واقعی پشتیبان تیم شان هستند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم باعث خوشحالی شان شویم. ‌

بیشتر بخوانید:

کعبی: پول قلیان و چای آن‌ها در یک ماه 5 میلیون شده بود!

سرمربی سپیدرود با اشاره به واکنش بعضی‌ها در فضای مجازی بعد از پایان بازی با استقلال، خاطرنشان کرد: ‌همان طور که گفتم کادر فنی مقصر این باخت است. اما برای آن عده‌ای که شکست ما خیلی برای شان جالب بوده باید بگویم که من تازه در اول راه مربیگری هستم اما می‌دانم که بزرگترین مربیان دنیا با در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ و امکانات کافی هم در دوران مربیگری‌شان چنین شکست‌هایی را متحمل شده‌اند. به هرحال آخر الزمان نشده و زندگی ادامه دارد و فقط باید از این شکست ها درس گرفت. ‌

کریمی درباره جدایی و جذب بازیکنان جدید، گفت: ما قبل از پایان نیم فصل فعالیت‌مان را برای جذب بازیکن آغاز کردیم تا بلافاصله با پایان بازی‌ها مذاکرات مان را با بازیکنان پیگیری کنیم. ما در نیم فصل اول به تعدادی از بازیکنان فرصت زیادی دادیم اما متاسفانه نتواستند به لحاظ فنی انتظارات را برآورده کنند. طبیعی است همان طور که بازیکنان حق دارند تیم و مربی خود را انتخاب کنند کادرفنی هم این حق را برای خودش قائل است. البته در جلساتی که همین هفته خواهیم داشت در این خصوص به جمع بندی می‌رسیم و برای بازیکنانی که از جمع ما جدا می‌شوند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه استقلال سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت  باخت را می‌پذیرم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: قبل از هر چیزی از هواداران صبور و دلسوز ملوان بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی ملوان با اشاره به شکست این تیم مقابل سپاهان بیان کرد: شرمنده هواداران وفادار ملوان هستیم و اینکه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم بسیار پوزش می‌خواهم.

تارتار با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده شکست امروز را جبران می‌کنیم، گفت: تمام تلاش تیم و کادر فنی این است تا در بازی‌های باقی مانده لیگ نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به نکات فنی بازی ملوان مقابل سپاهان افزود: نیمه نخست عملکرد قابل قبولی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما بخت با تیم یار نبود.

سرمربی ملوان با بیان اینکه برخی اشتباهات در نیمه دوم سبب غافلگیری تیم شد، گفت: مسؤولیت این باخت را می‌پذیرم و باید تلاش کنیم اشتباهات را به حداقل برسانیم.

تارتار با اشاره به برخی اشتباهات داوری بازی ملوان و سپاهان اضافه کرد: در نیمه نخست تک به تک بازیکن ملوان با دروازه بان آفساید اعلام شد که این تصمیم داور سخت گیرانه بود.

به گفته وی گل دوم سپاهان با خطا روی دفاع ملوان رقم خورد که داور بازی آن را چشم پوشی کرد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است، گفت: کوچک‌ترین اشتباه مقابل این تیم تاوان دارد که تاوانش شکست است.

تارتار با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه مسؤولان از ملوان اضافه کرد: اگر ملوان را برای مدعی قهرآمیز و کسب سهمیه آسیایی می‌خواهیم باید همه مسؤولان و دست اندرکاران امر پای کار بیایند.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسؤولان از تیم محبوب ملوان افزود: تیم ریشه دار و پرطرفدار ملوان زمین تمرین ندارد.

سرمربی ملوان با اشاره به اینکه با این امکانات کم نمی‌توان به آینده این تیم امیدوار بود، گفت: درخشش و اوج گیری ملوان با حمایت همه جانبه مسؤولان محقق می‌شود.

کد خبر 6084806

دیگر خبرها

  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی