Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضا برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان برگزاری منظم جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با برگزاری منظم جلسات از این پس نظارت های ویژه ای هم صورت خواهد گرفت تا با ایجاد شرایط بهتر در زمینه حمایت های مختلف از رشته های پر امید کاروان قدرتمندی را با نظارت قوی راهی المپیک توکیو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی فر هدف کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک را کسب بهتین نتیجه در مجموع رده بندی مدال ها دانست و تصریح کرد: ابتدا فدراسیون های ویژه و پرامید باید با قدرت سهمیه ها را بدست آورند تا فرصت بیش‌تری برای آماده سازی به منظور حضور قدرتمندانه در المپیک به وجود آید. در این بین هدف گذاری ما کسب بهترین نتیجه در بازی های المپیک توکیو است.

وزیر ورزش و جوانان اهمیت بازی های المپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید برای کسب نتیجه تاریخی در بازی های المپیک متمرکز شویم و برای تحقق این مهم جلسات ستاد عالی آغاز شده و ثقل کار ما هم در سال 98 خواهد بود تا بتوانیم در هشت رشته پرامید مدال های خوبی را برای کسب یک نتیجه تاریخی به ارمغان آوریم.

سلطانی فر گفت: جلسات این ستاد تا پایان سال مرتبا برگزار خواهد شد و در هر جلسه هم یک یا دو فدراسیون مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند و در قالب یک برنامه 16 ماهه، نظارت، حمایت و هدایت کاروان ایران را صورت خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بازی های المپیک ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا المپیکی شد + فیلم

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا در قرقیزستان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه جهت افزایش تمرکز
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب