Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه از تأیید حکم اعدام حميد باقرى درمنى در دیوان عالی کشورخبر داد. آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صدو‌سی‌وچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: محمود مقدم فر مشارکت در کلاهبرداری و معاونت در جعل داشته که ۷ سال و‌ یک ماه حبس گرفته است، همچنین حسن نامدار اخذ رشوه و جعل سند داشته و به ۵ سال حبس محکوم شده، محمد مصباحی اخذ رشوه داشته و به ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: مرادعلی محمدی اخذ رشوه داشته ۵ سال حبس سه سال انفصال و جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق و سید مهدی ساجدی به اتهام تحصیل مال نامشروع به جزای نقدی ۱۸ میلیون تومان محکوم شده است.
وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده باقرى درمنى در دیوان عالى کشور اظهار داشت: حکم این فرد در دیوان عالى کشور ابرام شده است.
حمید باقرى درمنى، یکى از مفسدان اقتصادى است که در دادگاه عمومى و انقلاب به اعدام محکوم شده بود.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضائیه حجت الاسلام محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت‌های اجتناب ناپذیر دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد.
 
این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.
 
شایان ذکر است تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان‌ها نیز با دستور رئیس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت‌های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است، در این بازدید‌ها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به حلب را شدیدا محکوم کرد
  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه