Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:50:37 GMT

اعلام اسامی مفسدان اقتصادی و اخلالگران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۵۰۹

اعلام اسامی مفسدان اقتصادی و اخلالگران

اسامی مفسدان اقتصادی که احکام آنها قطعی شد از سوی سخنگوی دستگاه قضا اعلام شد.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری شبستان، «حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای»، سخنگوی قوه قضائیه در صد و سی و چهارمین نشست خود با اصحاب رسانه نام تعدادی از افرادی را که فساد مالی داشتند و حکم شان قطعی شده است را به ترتیب زیر اعلام کرد:

 

منوچهر پورفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 10 سال حبس و جزای نقدی به ضمیمه اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آورده است و همچنین محرومیت از خدمات دولتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل نصراللهی فرزند حمزه به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 10 سال حبس و جزای نقدی، ضبط اموال که ناشی از جرم بوده و همچنین محرومیت از خدمات دولتی.

 

حسن مزارعی فرزند شاه میرزا به اتهام اختلال در نظام اقتصادی به سه سال حبس و سه میلیارد و 94 میلیون و 670 هزار ریال جزای نقدی.

 

مهدی رضایی فرزند رمضان به سه سال حبس و 46 میلیارد و 800 میلیون ریال جزای نقدی.

 

ناصر حبیبی نسب فرزند منصور به یک سال حبس و 17 میلیارد ریال جزای نقدی و فواید ناشی از جرم.

 

افرا براتی فرزند نادعلی پنج سال حبس و سه میلیارد و 707 میلیون و 600 هزار ریال جزای نقدی.

 

امیر کمالی سروستانی فرزند محمدحسین به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، 20 سال حبس و 35 میلیارد و 485 میلیون و 113 هزار ریال با ضبط کلیه اموالی که از طریق نامشروع کسب کرده است.

 

محمد ساقه پور فرزند احمد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی هشت سال حبس و ضبط اموال ناشی از جرم.

 

حسین منصوری قیری فرزند غلامحسین به اتهام اخلال در نظام اقتصادی هشت سال حبس و مبلغ سه میلیارد و 903 میلیون و 887 هزار ریال جزای نقدی.

 

محمود پورمند فرزند احمد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و هشت سال حبس و مبلغ سه میلیارد و 903 میلیون و 778 هزار ریال جزای نقدی.

 

همچنین حمید باقری درمندی از محکومان پرونده های اقتصادی اخیر حکمش در دادگاه بدوی و حکم اعدام او در دیوان عالی کشور تایید شد.

 

حجت الاسلام اژه ای با اشاره به پرونده موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج گفت: سیدابوالفضل میرعلی، رییس و مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به 15 سال حبس از جنبه کیفری محکوم شد./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان مقابله با تروریسم کتابخوانی مفسدان اقتصادی حجت الاسلام محسنی اژه ای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد