Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته و امیدواریم با همکاری مردم منطقه بتوانیم به سرنخ‌های مناسبی برای دستگیری مجرمان این حادثه برسیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری امروز یکشنبه 18 آذر، در حاشیه بازدید از مرکز فوریت‌های 197 کرج با اشاره به حادثه تروریستی چابهار ادامه داد: این توطئه با هوشیاری و شجاعت نیروهای انتظامی شهرستان چابهار خنثی شد و خودروی فرد تروریست قبل از اینکه به مقر فرماندهی نیروی انتظامی وارد شود، منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول توضیح داد: در ارتباط با این حادثه تا کنون 10 نفر شناسایی و دستگیر شده اند و بقیه نیز به مرور زمان دستگیر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی چابهار تأثیر منفی بر روحیه مردم نداشته و امیدواریم با همکاری مردم منطقه بتوانیم به سرنخ‌های مناسبی برای دستگیری مجرمان این حادثه برسیم.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به وضعیت مرزبانان گروگان در محدوده مرزهای افغانستان و پاکستان اظهار کرد: تلاش‌های لازم هم از طریق وزرات خارجه و هم ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته و امیدواریم همه این مرزبانان در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی در ادامه با اشاره به ضریب اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزود: با نظرسنجی‌های صورت گرفته رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی افزایش داشته است.

فرمانده ناجا توضیح داد: این نظرسنجی‌ها هم از طریق سازمان‌های معتبر خارج از سیستم نیروی انتظامی صورت گرفته و هم از طریق مرکز افکارسنجی نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ابراز کرد: این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزایش یافته و این امر نتیجه توجه پلیس به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم بوده است.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی به مطالبات و خواسته های منطقی و معقول مردم پاسخ درستی می‌دهد و پاسخگویی را از جمله مهمترین وظایف خود می‌داند.

سردار اشتری ادامه داد: تک تک افراد مشغول در نیروی انتظامی از میان مردم و از دل ملت انتخاب می‌شوند و مردم احترام خوبی برای آنها قائل هستند.

وی با تأکید بر اینکه تجربه نشان داده حتی تجمعاتی که در کشور رخ می‌دهد، بعد از یکی دو روز با توصیه‌ها و رهنمودهای نیروی انتظامی به پایان می‌رسد، خاطر نشان کرد: پلیس ایران در جایی که باید منعطف برخورد می‌کند و از مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند و در فضایی که لازم است هم به طور مقتدرانه عمل می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: اعتبار نیروی انتظامی هر روز در حال افزایش است که این مرهون تلاش پرسنل و مشارکت مردم است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش درباره اخلالگران بازار ارز، نیز گفت: تعداد مشخصی از آن‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: نیروی انتظامی در حوزه شناسایی اخلالگران ارز به‌خوبی عمل کرده و با اشراف اطلاعاتی خوبی که در این حوزه دارد، افراد موثر را شناسایی و دستگیر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مقابله پلیس با قاچاق کالا و سوخت گفت: امسال میزان کشفیات قاچاق کالا و سوخت افزایش یافته و میزان قاچاق به خوبی مهار شده است.

سردار اشتری گفت: متولیان مربوطه باید برای مبارزه با قاچاق سوخت برنامه‌ریزی کنند و اجازه ندهند بنزین و نفت سفید در مناطق مرزی به‌راحتی در دسترس باشد.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی منطقه اهر گفت: اولویت اول ما مقابله با سرقت و جرائم خشن می باشد که امسال نسبت به مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۹ درصدی سرقت و جرائم خشن و افزایش ۳۰ درصدی کشف اموال مسروقه هستیم که با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های مربوطه و مردم صورت گرفته.

سردار علی محمدی افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر نیز شاهد موفقیت‌های خوبی هم بودیم و یکی‌از استان‌های موفق در بحث برخورد با اراذل و اوباش هستیم.

وی با اشاره به کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای و درون شهری در استان نیز عنوان کرد: نسبت به مشابه سال قبل آمار جانباحتگان درون شهری بدون احتساب فوتی‌های بیمارستان که متاسفانه بالای ۵۰ درصد فوتی‌های تصادفات در بیمارستان‌ها هستند شاهد کاهش ۳۸ درصدی هستیم و در تصادفات جرحی جاده‌ها نیز کاهش ۲۸ درصدی را داریم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت محله محور یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های پلیس میباشد گفت: مردم، ضلع اصلی امنیت میباشند و هر جایی که مردم در حوزه ایجاد امنیت پایه کار بودند شاهد اتفاقی میمون بودیم که نهایتا منجر به امنیت پایدار گردیده و همه اقشار در کنار پلیس در تامین امنیت جامعه نقش اساسی دارند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: متاسفانه بعد از وقایع ۱۴۰۱ دشمن توانست بصورت زیربنایی کار کند که در مقابله با این موضوع باید تمامی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند که بطور مستقیم ۲۸ دستگاه در این موضوع دخیل هستند و نیروی انتظامی بنا به دستور مقام معظم رهبری پایه کار آمده که متاسفانه بخشی از دستگاه‌ها در این مورد فاصله گرفته اند و باید سیستم آموزشی به وظیفه اساسی خود عمل کند.

سردار محمدی افزود: متاسفانه در حال حاضر بی حجابی در سنین پایین اتفاق می‌افتد که باید خانواده‌ها و مراکز آموزشی در این خصوص پایه کار باشند و اقدامات آموزشی و پیشگیرانه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در بحث افکار سنجی عمومی، نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در خیلی از شاخص‌ها از میانگین کشوری رتبه برتر را دارد و این نشان از اعتماد، همراهی و تعامل مردم با نیرو‌های انتظامی را دارد که در اکثر موارد فاصله ۲۰ امتیازی با سایر استان‌ها را کسب کرده ایم که باید قدردان مردم ولایتمدار و متدین استان باشیم.

وی عنوان عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اسفند ماه سال گذشته در طرح‌های ویژه‌ای به مردم خدمت رسانی می‌کند که با آگاهی و عمل به وظیفه قانونی خود خوشبختانه هیچ گونه مساله امنیتی در سطح استان مشاهده نکردیم.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در خصوص مدیریت ترافیک شهری عنوان کرد: متأسفانه در این حوزه وضعیت و عملکرد خوبی نداریم و شاهد یک بی انظباطی ترافیکی در سطح استان هستیم که این موضوع به فرهنگ عمومی باز میگردد و قرار نیست برای هر خیابان یک مامور داشته باشیم.

سردار محمدی ضمن گلایه از کم کاری شهرداری‌ها، دستگاه‌های متولی و شورای ترافیک در شهر‌ها جهت مدیریت ترافیک شهری افزود: متاسفانه خیلی از مواردی که میتواند در کاهش و مدیریت ترافیک شهری کارساز باشد نه از سوی شهرداری‌ها و نه تمامی دستگاه‌های متولی رعایت و اجرا نمی‌شود و ما امروز باید به سوی هوشمند سازی و فرهنگ سازی حرکت کنیم و شایسته است در این خصوص شورای ترافیک اقدامات زیربنایی و زیر ساختی انجام دهد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت ۳۰ ساله سرهنگ آقاپور فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر گفت: آقاپور یکی از فرماندهان متدین و مردمی نیروی انتظامی بودند که بنده از تلاش‌ها و خدمات ۳۰ ساله این عزیز تشکر و قدردانی مینماییم که هم مردم و مسولان رضایت داشتند.

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر گفت: سرهنگ حسین عبدی از سبقه خوبی برخوردار هستند که حسب اعتماد، وی را به عنوان فرمانده انتظامی منطقه اهر انتخاب کردیم و امیدواریم در طول خدمت شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد