Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@11:49:18 GMT

(تصویر) حاشیه تازه برای سید احمد خمینی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۵۴۴

(تصویر) حاشیه تازه برای سید احمد خمینی

سید احمد خمینی، نتیجه امام خمینی که چند هفته پیش با ازدواجش خبرساز شده بود، بار دیگر با انتشار عکسی از او و همسرش در حین سوارکاری حساسیت نسبت به خود را برانگیخته است و باعث تحریک مخاطبان و کاربران در فضای مجازی شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مانچینی رسانه‌های عربستانی را قال گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان امروز یکشنبه در حالی اردویش در ریاض را آغاز کرد که برای رویارویی با تاجیکستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ آماده می‌‌شود.

همزمان با شروع اضافه شدن بازیکنان به اردو، ولید آل‌احمد، بازیکن تیم التعاون که در جریان هفته بیست و چهارم لیگ عربستان مقابل الرائد دچار مصدومیت شد از لیست خارج شده است.

عربستان ابتدا بیست و یکم مارس در ورزشگاه الاول پارک ریاض میزبان همتای خود یعنی تیم ملی تاجیکستان خواهد بود و سپس بیست و ششم مارس هم در دوشنبه مقابل آنها قرار خواهد گرفت.

سبزها روز یکشنبه تمرینات خود را دور از چشم رسانه‌ها و پشت درهای بسته برگزار کردند. در حال حاضر تصمیم بر این شده که این تیم صبح روز دوشنبه ۲۵ مارس از طریق فرودگاه بین‌المللی ملک خالد عازم تاجیکستان شود.

لیست مانچینی شامل ۲۸ بازیکن برای پیوستن به اردو است. در این لیست محمد العویس پس از مصدومیت و غیبت در دوره قبل به تیم ملی بازگشته و در کنار او احمد الکسار، راغد النجار و محمد الیمی هم حضور دارند.

در خط دفاع نام‌های سعود عبدالحمید، فواز الصقور، علی البلیحی، علی لگامی، عون الصلولی، حسن کدیش، ولید آل احمد، رایان حامد، یاسر الشهرانی و متب الحربی دیده می‌شود.

در میانه میدان عبدالله الخیبری، مختار علی، عبدالله المالکی، محمد کنو، فیصل الغامدی، ناصر الدوساری، عباس الحسن، سامی الناجی، سالم الدوساری و عبدالرحمن غریب و در خط حمله هم عبدالله ردیف، فراس البریکان و صالح الشهری قرار دارند.

شایان ذکر است که تیم ملی عربستان در دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با تیم‌های اردن، تاجیکستان و پاکستان در گروه هفتم قرار دارد. سبزها با غلبه بر پاکستان و اردن با ۶ امتیاز در صدر گروه خود قرار دارند.

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • تیم مانچینی رسانه‌های عربستانی را قال گذاشت!
  • کاخی که در آن که محمدرضا شاه تحقیر شد
  • (تصویر) عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت
  • عکس دیده نشده از سیدحسن خمینی با پوششی متفاوت /سیدمحمد خاتمی وارد شد
  • ببینید | مهدی؛ احمد؛ بهشت...
  • کنسرت و خوانندگی زنده احمد مجدزاده روی آنتن تلویزیون!
  • نماهنگ | مهدی؛ احمد؛ بهشت...
  • تصاویری از پشت صحنه مستند احمد