Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:01:41 GMT

افزایش آلاینده ها برای البرز پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۵۶۱

افزایش آلاینده ها برای البرز پیش بینی شد

کرج-ایرنا-مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که طی 2 روز آینده افزایش آلاینده ها برای این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آسمان امروز البرز کمی تا نیمه ابری، وزش باد همراه با بارش خفیف برف و باران در ارتفاعات است.
وی ادامه داد: کمینه و بیشینه دمای هوای استان برای امروز بین چهارتا 10 درجه بالای صفر و سرعت وزش باد نیز 32 کیلومتر در ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول وضعیت هوای فردا دوشنبه البرز را،صاف تا قسمتی ابری، مه صبحگاهی افزایش آلاینده ها پیش بینی کرد و گفت: کمینه و بیشینه دمای هوا بین سه تا 11 درجه بالای صفر و وضعیت هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی البرز آسمان پس فردا سه شنبه البرز را صاف تاکمی ابری، بعضی ساعات وزش باد و افزایش آلاینده ها اعلام کرد و افزود: کمترین و بیشترین دمای هوا بین چهارتا 12 درجه بالای صفر و وضعیت کیفی هوا نیز ناسالم برای گروه های حساس است .
رحمانیان سرعت وزش باد پس فردا سه شنبه البرز را 24 کیلومتر در ساعت پیش بینی کرد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افزايش آلاينده ها البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران در راه مازندران

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان امروز آفتابی است، اما به تدریج با افزایش ابر در روزهای آینده بارانی خواهد شد. - اخبار استانها -

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، گفت: آسمان از دوشنبه به تدریج با تغییر جریانات هواشناسی آسمان استان نیمه ابری تا ابری با کاهش دما همراه خواهد بود و از سمت غرب، وزش باد، باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در چهارشنبه آسمان ابری همراه با بارش پراکنده به تدریج با کاهش ناپایداری و ابر خواهد بود و در پنج‌شنبه و جمعه هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • باد و باران در راه مازندران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت