Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر کسب‌وکار شما در حال رشد نیست، احتمالا به این دلیل است که شما این پنج استراتژی را اجرا نمی‌کنید ...

به گزارش تسنیم، بررسی‌های جهانی نشان می‌دهد هزینه‌کرد کاربران اینترنت برای دوره‌های آنلاین در سال 2015 مبلغ 107 میلیارد دلار بوده است و براساس آمار اتحادیه جهانی مخابرات، تعداد کاربران اینترنت در سال 2000 حدود 738 میلیون بوده که در سال 2015 به 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیارد رسیده است.
با قرار دادن این رنج از مخاطبان شبکه جهانی اینترنت در کنار استفاده روزانه 2.46 میلیارد کاربر اینترنت از رسانه‌های اجتماعی تا سال 2017، به وضوح نشان می‌دهد که اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، فرصتی عظیم برای کارآفرینان ایجاد کرده که کارآفرینان بتوانند در آن، به عنوان یکی از بازرگانان جهانی کسب‌وکار خود را  بازاریابی کنند.
با توجه به منحصر به فرد بودن این موقعیت، کارآفرینان و شرکت‌های زیادی وجود دارند که از این پتانسیل به نحو احسن استفاده نمی‌کنند؛ به عنوان مثال 46 درصد از کسب‌وکارهای کوچک امریکا در سال 2016، حتی یک وب‌سایت برای معرفی کسب‌وکار خود نداشتند؛ به این ترتیب میلیون‌ها نفر با از دست دادن منابع بالقوه موجود برای ایجاد پایگاه آنلاین، چندین هزار دلار ضرر کردند.
کارآفرینان باید به این نکته توجه داشته باشند که با ایجاد یک تغییر کوچک در استراتژی خود، قابلیت درآمدزایی خوبی را خواهند داشت؛ با وجود اینکه تمام این فرصت‌ها در دسترس است، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید از قدرت اینترنت برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.
اگر کسب‌وکار شما در حال رشد نیست، احتمالا به این دلیل است که شما این پنج استراتژی را اجرا نمی‌کنید.
صراحت را به نام تجاری و تبلیغات خود وارد کنید
اگر درباره بازاریابی اینترنتی مطالعه کرده باشید، قطعا با کارآفرینانی مواجه شده‌اید که در مورد نیاز به کاوش حول مسائل صحبت می‌کنند؛ قطعا به شما گفته شده است که برای موفقیت باید متفاوت باشید.
در تمایل به متفاوت بودن، کارآفرینان کسب‌وکار خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که صراحت لازم برای فعالیت خود را ارائه نمی‌دهند؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قطعا اگر مشتریان بالقوه آنچه که شما انجام می‌دهید یا نوع کمکی که می‌توانید به آنها کنید را متوجه نشوند، هیچگاه زمان و پول خود را در کسب‌وکار شما سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.
بنابراین همواره باید به یاد داشته باشید که نام تجاری و پیام شما باید واضح و روشن باشد و هر کس که از وب‌سایت شما بازدید می‌کند باید دقیقا بداند که شما چه کاری را برای او انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید.
ایجاد مخاطب بیشتر در خارج از رسانه‌های اجتماعی
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی سال‌هاست که به عنوان استراتژی کارآفرینان به کار گرفته شده است؛ شما فرصت می‌کنید به میلیاردها دلار برسید اما در حال حاضر تمام پلت‌فرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی در اختیار شرکت‌های تجاری هستند.
تبلیغات رسانه‌های اجتماعی قدرتمند است اما شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی متنوع برای رشد دارید؛ راه‌های زیادی برای فروش کسب‌وکار خود وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:
با پادکست‌های مربوط به کسب‌وکار خود مصاحبه کنید؛ پادکست‌ها دارای میلیون‌ها نفر شنونده هستند.
برای نشریات توسعه کسب‌وکار بزرگ و شخصی تولید محتوا کنید؛ انتشارات رسانه‌های بزرگ، توجه میلیون‌ها خواننده را به خود جلب می‌کند.
آنها در تولید محتوای خوب با شما مشارکت و در مقابل توجه خوانندگان خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کسب‌وکار شما جلب می‌کنند.
در رویدادهای محلی حضور یابید و سخنرانی کنید
از وبینارها و آموزش‌های آنلاین برای ساخت یک لیست ایمیل مشتریان استفاده و در نهایت یک لیست ایمیل به عنوان استراتژی اصلی خود ایجاد کنید.
ارزش‌گذاری را فراموش نکنید
هیچگاه قبل از ارزش‌گذاری اقدام به فروش نکنید؛ ما در زمانی زندگی می‌کنیم که در آن بسیاری از روش‌های آنلاین برای اضافه کردن ارزش وجود دارد.
شما می‌توانید از انتشار پست‌های رایگان، مصاحبه‌های پادکست، مقالات منتشر شده در نشریات بزرگ، ایجاد فیلم‌های یوتیوب و بسیاری موارد دیگر برای ارزش‌گذاری استفاده کنید.
هنگامیکه محتویات ارزشمند خود را به مخاطبان خود ارائه می‌دهید نه تنها نیازی به پیگیری خرید از سوی آنها ندارید بلکه از این طریق توجه طرفداران بیشتری را به خود جلب می‌کنید.
از نرم‌افزارهای ویژه فروش استفاده کنید
اینترنت باعث ساخت و ورود موج جدیدی از نرم‌افزارها و نوآوری‌ها شده است؛ انواع گزینه‌های مختلف وجود دارد که به شما کمک می‌کند سیستم‌های خود را توسعه داده و به‌طور کلی شیوه کسب‌وکار خود را حرفه‌ای کنید.
مزیت این روش این است که بسیاری از نرم‌افزارهای طراحی شده برای این منظور بسیار ساده هستند و شما نیازی به پرداخت هزینه برای استخدام افراد حرفه‌ای جهت انجان تنظیمات خاص، ندارید.
توصیه می‌شود از از نرم‌افزار و پلت‌فرم‌های مختلف که امروزه در دسترس هستند، برای ساخت سیستم‌ها و اتوماسیون کسب‌وکار خود استفاده کنید.
داشتن یک برنامه استراتژیک برای ارتقاء
یک کسب‌وکار براساس بازاریابی و تبلیغات خود فعالیت می‌کند یا از چرخه رقابت خارج می‌شود.
شما نمی‌توانید کسب‌وکار و مزایده‌های تبلیغاتی خود را تنها زمانیکه احساس می‌کنید به آنها نیاز دارید، ارتقا دهید؛ شما باید یک نقشه واقعی و استراتژیک را طرحی کنید و بدانید که چه چیزی را می‌خواهید ارتقا دهید.
زمانیکه شما کسب‌وکار خود را تبلیغ می‌کنید به چه اقداماتی برای هر مرحله ارتقاء نیاز دارید.
نتیجه‌گیری
اگر شما در کسب‌وکار آنلاین مشغول فعالیت هستید، توصیه می‌شود که حتما از روش‌های فوق برای دستیابی به موفقیت بیشتر استفاده و برای برطرف کردن کاستی‌های موجود تلاش کنید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!

به گزارش جماران؛ به گفته رئیس پیشین هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هزینه پرداخت‌شده برای فیلترشکن گاه بیشتر از هزینه‌ای است که برای استفاده از اینترنت به اپراتورها پرداخته می‌شود. همچنین، گردش مالی این کسب‌وکار به اندازه گردش مالی یک اپراتور اینترنت است.

حسین اسلامی، رئیس پیشین هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا شرحی از وضعیت تجارت فیلترشکن در ایران ارائه کرد و گفت: از شهریور ۱۴۰۱ تاکنون با حجم بیشتری از معامله فیلترشکن در کشور مواجه هستیم و هرچند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دولتمردان دیگر هم تاکید داشته‌اند که فروشندگان فیلترشکن باید شناخته‌ شوند اما تاکنون هیچ گزارش شفافی درباره مجموعه‌هایی که این کسب‌وکار را پیش می‌برند به دست نیامده است. 

وی افزود: در حال حاضر هر یک از ما ماهانه رقمی را برای خرید فیلترشکن می‌پردازیم و این خدمت در سبد خرید خانوار وارد شده و جایگاه مهمی در این سبد دارد و حتی گاه در شهری مانند تهران شاهد هستیم هزینه پرداخت‌شده برای فیلترشکن بیشتر از هزینه‌ای است که برای استفاده از اینترنت به اپراتورها پرداخت می‌شود. 

اسلامی اظهار کرد: با این تفاسیر تصویری که از گردش مالی این کسب‌و‌کار حاصل می‌شود می‌تواند دربرگیرنده ارقام هنگفتی باشد اما چون ارقام شفاف نیست، نمی‌توان رقم دقیقی را از درآمد مجموعه‌های عرضه‌کننده عنوان کرد. اما می‌توان گفت که گردش مالی این کسب‌وکار به اندازه گردش مالی یک اپراتور اینترنت است در حالی که عرضه‌کنندگان اینترنت مالیات پرداخت نمی‌کنند. 

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ادامه داد: کارایی کسب‌وکارهای مرتبط با فیلترشکن به ناکارآمد شدن سیاست فیلترینگ در کشور انجامیده و حتی در استفاده همزمان از سرویس‌های داخلی و خارجی اختلال ایجاد کرده است؛ به طور مثال وقتی فیلترشکن فعال است امکان استفاده از پلتفرم‌های بانکی از بین می‌رود. 

وی خاطرنشان کرد: فارغ از چالش‌های مرتبط با کسب‌وکارها، اجبار به نصب فیلترشکن‌ خانواده‌ها را در محدودسازی دسترسی کودکان در فضای اینترنت به چالش کشانده و همچنین احتمال نصب بدافزارها را بالا برده و امنیت تلفن‌های همراه را پایین آورده است، این در حالیست که نسل جوان‌تر که به نسل «زِد» معروفند، بیشتر تقاضای دسترسی به فیلترشکن را دارند اما عمومیت استفاده از این خدمت همه نسل‌ها و از نظر جغرافیایی همه کشور را دربرگرفته است زیرا امروز حتی در ساده‌ترین امور مانند به‌روزرسانی برنامه‌ها در گوگل‌پلی نیاز به فیلترشکن است در حالی که وزیر ارتباطات خود به صراحت اظهار داشته‌اند که نظر کارشناسی ایشان هم بر رفع فیلتر گوگل‌پلی است. 

اسلامی گفت: به هر حال این کسب‌وکار امروز به بیزنس بزرگی تبدیل شده که به نظر نمی‌رسد بتوان به راحتی آن را کنترل کرد؛ در حال حاضر بیشتر دسترسی‌ها به زمان پیش از فیلترینگ برگشته و آنچه به جا مانده نارضایتی‌های جدی، مشکلات امنیتی و تحمیل هزینه خرید فیلترشکن به خانوار است. 

این کارشناس درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت فیلترشکن توضیح داد: قیمت این سرویس را سختی دسترسی به آن مدیریت می‌کند؛ وقتی دسترسی به فیلترشکن سخت می‌شود در شرایطی که بخشی از جامعه در فضاهای فیلترشده از قبیل اینستاگرام، تلگرام و توییتر کسب‌وکار خود را به طور مستقیم و غیرمستقیم پیش می‌برند، ناچار به پرداخت هزینه فیلترشکن هر قدر هم بالا هستند زیرا در غیر این صورت با از بین رفتن کسب‌وکار خود مواجه می‌شوند و اینجا دیگر عرضه و تقاضا در قالب یک رفتار اقتصادی مطرح نیست. 

وی تصریح کرد: به یقین اخلاق ملی و دینی جامعه ایرانی دسترسی به سایت‌های غیراخلاقی یا ضدامنیت ملی را  تحمل نمی‌کند با این حال دامنه فیلترینگ امروز به اندازه‌ای وسیع شده که حتی کسانی که درگیر این چالش‌های غیراخلاقی و غیردینی نیستند با فیلترینگ در کشمکش هستند. 

اسلامی در ادامه از ناامن بودن مبادی تامین فیلترشکن گفت و اظهار کرد: مبادی امن نیستند زیرا کسب‌وکارهای فعال در این حوزه شناسایی نشده‌اند و ارتباطات تامین‌کنندگان داخلی با اشخاص حقیقی و حقوقی است که در خارج از کشور هستند در نتیجه ما با هیچ مجموعه پاسخگویی مواجه نیستیم و حتی در داخل حاکمیت نیز کسی نمی‌تواند شناسایی کند که چه مجموعه‌هایی فیلترشکن عرضه می‌کنند و البته که تامین‌کنندگان سعی دارند خود را در بالاترین سطح ناشناخته بودن نگاه دارند تا کسب‌وکارشان دچار مشکل نشود. 

دیگر خبرها

  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی