Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:09:33 GMT

پلیس با مشارکت مردم خدمات دهی می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۹۸۱۷

پلیس با مشارکت مردم خدمات دهی می کند

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در آئین آغاز به کار فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز افزود: نیروی انتظامی بخشی از مردم است و این نیرو برای حفظ و ارتقای امنیت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
وی گفت: امروز برخی تجمع های صنفی در استان ها با حضور نیروی انتظامی در فضایی آرام ختم می شود که بیانگر اعتماد مردم به پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتری اظهار داشت : به طور قطع ارتباط دو جانبه بین مردم و پلیس، احساس امنیت را در جامعه، افزایش یافته و این مهم توسعه مشارکت اجتماعی را در تمام بخش ها به دنبال دارد.
وی بیان داشت: هرکجا که نیروی انتظامی با اقتدار حضور داشته اثر مثبت آن درجامعه و مردم دیده شده است.
سردار اشتری گفت: برخی کشورهای پیشرفته نمی توانند وضعیت امنیت را کنترل کنند و سبب تضییع حقوق مردم می شوند درحالی که خوشبختانه کشور ما با تعامل دستگاه های مختلف فضای خوبی درجامعه حاکم است.
مرکز فرماندهی نظرآباد با زیربنای 2هزارو 400 متر مربع در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع احداث شده است.
این پروژه با اعتباری به مبلغ 21 میلیارد ریال و توسط مهندسی ناجا، خیرین امنیت ساز و نهاد های دولتی نظیر شهرداری و دهیاری ها تامین و ساخته شده است.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان البرز جامعه حقوق فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است