Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@12:29:03 GMT

انتقاد شدید لیبرمن از عملیات سپر شمال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۰۱۲

انتقاد شدید لیبرمن از عملیات سپر شمال

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای از دولت اسرائیل خواست تا به جای تمرکز بر عملیات "سپر شمال" به اقدامات حماس در نوار غزه واکنش نشان دهد.

آویگدور لیبرمن اواسط نوامبر از سمت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کناره‌گیری کرد و از تصمیم این رژیم برای کاهش خصومت‌ها با گروه حماس حمایت نکرد.

لیبرمن در مصاحبه‌ای تلویزیونی از دولت تل‌آویو خواست تا به جای تمرکز بر عملیات "سپر شمال" به اقدامات حماس در نوار غزه واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این عملیات شناسایی و تخریب تونل‌های منتسب به حزب‌الله است که از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی می‌رسد.

وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی گفت: فعالیت در شمال انفعال در جنوب را توجیه نمی‌کند. آنچه در شمال رخ می‌دهد یک اقدام مهندسی است نه یک عملیات نظامی. ضرورتی ندارد که یکی بر دیگری ارجحیت داشته باشد. می‌توان هر دو را کنار هم داشت.

او همچنین تاکید کرد از کناره‌گیری از پست وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در ماه گذشته متاسف نیست.

به گفته لیبرمن، تاییدیه اسرائیل بر اقدام قطر در تامین ۳۰ میلیون دلار برای غزه در دو ماه گذشته معادل "تسلیم شدن مقابل حماس" و "خرید آرامش به قیمت امنیت ملی ما" است.

اظهارات این مقام مستعفی چند روز پس از آن مطرح می‌شود که بنیامین نتانیاهو خطر تبدیل شدن عملیات نظامی سپر شمال را به یک درگیری بزرگتر ناچیز دانست.

نتانیاهو تاکید کرد: اول از همه هدف من نابودی این تونل‌های وحشت بدون ورود به تنش بزرگتر است... معتقدم خطر آن بسیار پایین‌تر است.

آویگدور لیبرمن، در ادامه با به انتقاد گرفتن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و فرماندهی ارتش این رژیم گفت که آرامش کنونی در نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ یادآور آرامشی است که پس از امضای توافقنامه مونیخ در سال ۱۹۸۳ برقرار شد؛ به نحوی که پس از گذشت یک سال از این آرامش رخدادهای خطرناکی به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: بارش شدید باران دو روز اخیر هرگز نمی‌تواند ننگ و عار بر جای مانده از شکست‌مان در برابر حماس را بشوید و پاک کند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: عملیات اسرائیل در رفح محدود خواهد بود
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند