Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- اصلاح طلبانی که از دموکراسی و مردم سالاری دینی تنها ادعای آن را دارند و در عمل همچنان دیکتاتورهایی هستند که رای مخالف خود را نمی پسندند .
به گزارش افکارنیوز، قضایای فتنه 88 حالا در نزدیکی 10 سال دیگر برای همه ملت عیان و روشن شده که استکبار جهانی با یک برنامه ریزی دقیق می خواست نظام جمهوری اسلامی را توسط سران فتنه براندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها درباره فتنه 88 سخن گفتند و اتمام حجت کردند اما برخی اصلاح طلبان که این روزها ردای مناصب مختلف را نیز بر تن دارند فتنه را خط قرمز نمی دانند و اظهاراتی می کنند که متاسفانه جای تامل دارد.
محمدجواد حق‌شناس، فعال اصلاح‌طلب و از اعضای اصلی حزب اعتماد ملی و شورای شهر تهران در یک برنامه مناظره دانشجویی گفته است: نمی‌شود از ۸۸ نام برد و اسم احمدی‌نژاد را نیاورد! فتنه از ۸۸ شکل گرفت یا از ۸۴ آغاز شد!؟ فتنه تمام ساحت ایران را مثل سرطان در بر گرفت و ما مجبور به شیمی درمانی شدیم. خواه اثر کند یا نه. غده ۸۸ را ببینیم و ریشه آن را در ۸۴ نبینیم منصفانه و دقیق نیست.
این عضو شورای شهر تهران افزود: اینکه بپذیریم سه میلیون نفر به تعبیر آقای قالیباف انتخابات را نپذیرند بعد بگویند شائبه بوده؟! پس چگونه عمل کردیم که از چهار نفر (نامزد انتخابات 88) سه نفر معترض هستند؟ فتنه ۸۸ بوده یا ۸۴؟ آیا می‌شود این گونه گفت که آنقدر قطعنامه بزنید تا قطعنامه دانتان پاره بشه؟!
حق‌شناس در پایان نیز تصریح کرده است: ۸۸، داوران همه برای پیروزی نماینده مورد نظر خود تلاش می‌کردند و تقلب محرز بوده.
چرایی سخنان حق شناس دلایل گوناگونی دارد. یکی از دلایل این است که اگرچه بخشی اصلاح طلبان پشیمان از اقدامات هم حزبی ها و هم جناحی های خود در سال 88 هستند اما گویا این تفکر قاطبه در میان بخشی از اصلاح طلبان است.
نکته دوم اینکه اصلاح طلبان حامی اصلی روحانی بوده و حالا باید پاسخگوی دولت باشند اما گویا با توجه به سخنان حجاریان درباره جدایی از روحانی و سخنان پر حاشیه حق شناس مشخص می شود اصلاح طلبان می خواهند فضای حاشیه ها را پر رنگ تا بتوانند از آب گل آلود فضای سیاسی در انتخابات 1400 ماهی بگیرند.
باز هم به آقای حق شناس یادآوری می کنیم که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند فتنه 88 خط قرمز است و اگر وی معتقد به تقلب در انتخابات است چرا در انتخابات ها حضور پیدا کرده و حالا عضو شورای شهر شده است؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دموکراسی فتنه استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی اصلاح طلبان شورای شهر تهران ایران سرطان شیمی شورای شهر انتخابات دولت رهبر معظم انقلاب اصلاح طلبان انتخابات ایران دموکراسی فتنه نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ارسالی از مخاطبان فرارو   

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!