Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - ایرنا - رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی گفت:امسال150 مددجوی زیر پوشش بهزیستی میامی خدمات توانبخشی دریافت کردند.

سیدعیسی جلالی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رویکرد سازمان بهزیستی برحمایت از اقشار آسیب پذیرجامعه افزود: مددجویان بهزیستی درحوزه توانبخشی از وسایل کمک توانبخشی ، بهداشتی ، کمک هزینه درمانی و کمک هزینه اقلام مصنوعی بهرمند می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی باتوجه به اینکه ساخت مسکن از نیازهای ضروری معلولان می باشدگفت: ازابتدای امسال 18واحد مسکن برای مددجویان تک معلولی ، هفت واحدشهری وروستایی دومعلولی ساخته شده و13 واحد نیز تامین اعتبارشده است.
جلالی خدمات تحصیلی راازدیگر کارهای بهزیستی دانست و تصریح کرد: 48تن از دانش آموزان معلول تحت پوشش خدمات تحصیلی دریافت کرده اند و تمام شهریه6 دانشجو درحوزه توانبخشی توسط سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی میامی گفت:مشارکت مردم در کمک به خانواده های کم بضاعت ضرورت دارد.
جلالی درادامه بااشاره به اینکه تامین رفاه و رسیدگی کامل به وضعیت معلولان نیازمند حمایت همگانی می باشد خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه های اجرایی و خیران با این سازمان می تواند زمینه خدمات موثری را فراهم آورد.
وی باتوجه به اینکه تخصیص اعتبار وام اشتغالزایی معلولان دراولویت این نهاد می باشد گفت: وام 200میلیون ریالی با سود4درصد برای 19 تن پرداخت شده و 22واحدمسکونی نیز ازابتدای امسال برای مناسب سازی حمام،رمپ وسرویس بهداشتی مددجویان وام تخصیص و پرداخت شده است .
رئیس اداره بهزیستی میامی اظهارکرد: برای 50تن ازمددجویان شهرستان حق بیمه خویش فرمائی وکارفرمایی توسط این سازمان پرداخت شده است .
بهزیستی میامی 750 مددجودارد که ازاین تعداد 238تن معلول جسمی حرکتی،252تن کم توان ذهنی، 79تن ناشنوا،42تن درحوزه بینایی و62تن معلول اعصاب وروان می باشند
شهرستان میامی با دوبخش کالپوش ومرکزی با جمعیتی بیش از 40هزارتن درشرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهزيستي ميامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسام‌الدین حسینی عصر سه شنبه در بازدید سرزده از کمپ ترک اعتیاد شهرستان دیلم، افزود: دستگاه‌هایی که طبق قانون مکلف به ارائه خدمات به کمپ‌های ترک اعتیاد هستند به وظایف خود عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم افزود: طی مکاتبه‌ای رسمی موارد و تکالیف قانونی را به دستگاه‌های موصوف اعلام می‌کنیم و با ترک‌فعل در این خصوص به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: مدیران صرفاً برای تهیه گزارش به کمپ ترک اعتیاد و سایر مراکز خدمات رسان مراجعه نکنند بلکه هر بازدید باید مؤثر و مشکل زدا از این مجموعه و مددجویان آن باشد.

وی ضمن تشکر از مسئول کمپ و رئیس بهزیستی شهرستان دیلم تاکید کرد: بهزیستی باید ضمن ارائه خدمات به مدد جویان پس از دوره درمان نظارت ویژه و مستمر بر اشتغال این افراد داشته باشد.

کد خبر 6080376

دیگر خبرها

  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر