Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@20:09:25 GMT

دستگاه کنترل قند خون پوشیدنی ابداع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۲۲۱

دستگاه کنترل قند خون پوشیدنی ابداع شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از دانشگاه ایالتی واشنگتن، دانشمندان موفق به ساخت یک دستگاه بیوسنسور گلوکز، توسط چاپ سه بعدی شده اند که می تواند در مانیتور پوشیدنی قابل نصب روی پوست استفاده شود.

این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها ارزانتر است مواد کمتری استفاده می کند و پایدار و حساس تر است و علاو بر کنترل قند فرد می تواند موارد دیگر چون مایعات بدن را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرینت سه بعدی امکان هماهنگی بین بیوسنسورها به بیلوژی شخصی را برای رسیدن به نتایج مطلبوب فراهم می کند.

برای استفاده از این دستگاه در مقیاس بزرگ، بایوسنور جدید باید با اجزای الکترونیکی بر روی یک پلت فرم پوشیدنی ادغام شود. بنابراین، بیوسنسور گلوکز چاپ شده با 3D ممکن است جایگزینی برایروش های قبلی زخمی کردن انگشت در آینده ای نه چندان دور باشد.

انتهای پیام/

178 / 159 بیوسنسور گلوکز بیلوژی الکترونیکی پلت فرم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گلوکز الکترونیکی پلت فرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان