Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:06:57 GMT

اسرار فتح قله گوگل منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۲۳۹

اسرار فتح قله گوگل منتشر شد

نسخه ۲۰۱۹ کتاب اسرار فتح قله گوگل، سه هفته قبل از آغاز سال جدید میلادی توسط انتشارات تاچارا روانه بازار نشر شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، استفاده از کاربردهای متنوع و به هم پیوسته گوگل در زندگی روزمره و کسب‌وکار موجب شده که اهمیت این موتور جستجوگر اینترنتی به صورت روزافزون افزایش یابد و کاربران فضای مجازی به دنبال راهکارهایی برای بهتر دیده شدن در جستجوهای گوگل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب اسرار فتح قله گوگل که در آستانه سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده، آخرین استانداردها و نکاتی که این موتور جستجوگر هوشمند و پرقدرت برای رتبه‌بندی سایت‌ها به کار می‌گیرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آگاهی از مباحث و نکات مطرح شده در این کتاب برای روابط‌عمومی‌ها، رسانه‌ها، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتواهای اینترنتی، بخش‌های بازاریابی، فروش، تبلیغات و آی‌تی شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار مفید و حیاتی است.

کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت و دیگر کسب‌وکارهایی که در بازاریابی و تبلیغات خود از دیجیتال مارکتینگ بهره می‌گیرند، نیاز فراوانی به نحوه رتبه‌بندی مطالب و محتوا در گوگل دارند. در حالی‌ که خدمات و مشاوره‌های تخصصی در این زمینه، هزینه سنگینی دارد، مطالعه کتاب اسرار قله گوگل به سادگی و با هزینه بسیار اندک این هدف را محقق می‌کند.

در مقدمه این کتاب آمده است؛ اعتبار گوگل در این است که پاسخ‌های مفید و صحیح به کاربرانش بدهد. اگر نتایج جستجوهای کاربران مفید نباشد از این موتور جستجوگر مایوس می‌شوند. به همین دلیل گوگل همه سعی خود را می‌کند تا بهترین پاسخ را به کاربرانش بدهد و با هر فرد یا سایتی که او را گمراه کند و روی پاسخ های آن تاثیر منفی بگذارد، بی هیچی تعارفی برخورد می‌کند. به همین خاطر اصلا با گوگل شوخی نکنید و برای بالا رفتن از این نرده‌بان، فریب مشاوران تقلبی که مدعی هستند شما را یک شبه به اوج می‌رسانند، نخورید.

کتاب اسرار فتح قله گوگل با ترجمه و گردآوری محسن عقبایی توسط انتشارات تاچارا و با حمایت گروه رسانه‌ای کاما در اولین چاپ خود با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به صورت تمام‌رنگی و در ۱۵۶ صفحه به قیمت ۲۷ هزارتومان به بازار نشر عرضه شده است.

علاقمندان به حوزه بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراحی سایت می‌توانند این کتاب را با ۲۵ درصد تخفیف از سایت باناشر تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حمله به گوگل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • ببینید | حمله به گوگل
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی