Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا- دبیر هیات تکواندو استان تهران از معرفی برترین های مسابقات خردسالان دختر و پسر تکواندو استان تهران خبر داد.

مسعود لشگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات تکواندو پسران با شرکت 211 هوگوپوش طی یک ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن در 10 وزن برگزار شد.
وی ادامه داد: در اوزان 10 گانه مسابقات، محمد جواد زارعی آرمین، محمدی امیرمحمد اسفندیار، طاها ناظر، آیدین پروین، مهدی جعفری، محمدامین حیدری، علی رضا متقی، امیرعلی نورشاهی، امیرعباس فرسایی و امیرمحمد عموئی جایگاه نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لشگری به نفرات برتر دختران خردسال استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز به مدت یک ماه با شرکت 109 تکواندوکار در سالن زنده یاد سید سعید مهیمن انجام شد.
دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: مهشید حمزه زاده، شیوا جمالی، بیتا راوند، پرنیان نوری، متینا سادات طاهری ریابی، سوگند صفری، صدف امیری، الهه نصری ناراب، ثمین عطری بافتانی و ارنیکا شمسی زاد سه ساری جایگاه برتر اوزان 10گانه این بخش شدند.
وی همچنین از برگزاری آزمون کوکی وان از 21 آذر ماه خبر داد و گفت: 120 تکواندو کار مرد و زن در آزمون معادل سازی دان‌های ملی به بین‌المللی به مدت 3 روز در فدراسیون تکواندو شرکت خواهند کرد.
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور شناسایی و معرفی مطلوب الگوهای تعلیم و تربیت، فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه اعلام شد که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ثبت یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان یاد شده که به صورت مجازی است، افزود: بر اساس شاخص‌های قهرمان مدرسه و روش اجرای آن، این رویداد در سطح استان بی‌نظیر و در کشور مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به فرآیند اجرای این رویداد خاطر نشان کرد: در گام او فراخوان عمومی برای معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی عموم مردم و کارگروه‌ها، منتشر شده است و این فرآیند از طریق آدرس پرس‌لاین انجام می‌شود و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس https://survey.porsline.ir/s/SpNGfDQ نسبت به معرفی الگویی که می‌شناسند، اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد: قهرمان مدرسه به معرفی الگوهای موفق از میان فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا آنان می‌پردازد که براساس شاخص‌های تحول‌خواهی، مردمی‌بودن، کار ابتکاری، تحول آفرینی، عدم محدودیت در ساختار، کمک به جریان تعلیم و تربیت، فعالیت جریان‌ساز و دغدغه‌مندی، انتخاب قهرمانان مدرسه شکل می‌گیرد.

ناظمی جلال تصریح کرد: بررسی و ارزیابی قهرمانان پیشنهادی توسط کارگروه‌های شهرستان‌ها و مناطق نیز در ادامه فرآیند انتخاب قهرمان مدرسه انجام و موارد انتخاب شده از سوی کارگروه‌ها به ستاد استان ارسال می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در گام پایانی رویداد، قهرمانان نهایی در ستاد استان انتخاب خواهند شد و با هماهنگی‌های به عمل آمده و با توجه به شرایط الگوهای برتر، برنامه‌های الگوها در قالب‌های متنوع گزارش، مستند، کلیپ و غیره در استودیو اختصاصی آموزش و پرورش، پلاتو هنرستان هنرهای زیبا و همچنین در اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان‌ها و مناطق ضبط خواهد شد.

ناظمی جلال بستر انتشار برنامه‌های قهرمان مدرسه را شبکه شاد و شبکه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، و در صورت امکان استفاده از ظرفیت صداوسیما برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدام، زمینه اعتلای آموزش و پرورش و معرفی مطلوب فرهیختگان و الگوهای موفق بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 6077111

دیگر خبرها

  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران
  • تیم ملی تکواندو بانوان راهی صربستان شد