Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@15:57:24 GMT

گرشاسبی جانشینش در پرسپولیس را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۳۷۴

 حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در فرودگاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران درباره بازنشستگی اش و جدایی از پرسپولیس بیان کرد:  ورزش بازنشستگی ندارد، مخصوصا ورزش قهرمانی و این تکلیفی روی دوش مان بود و هر لحظه که از روی دوشمان بردارند، خدا را شکر می کنیم و به عنوان هوادار کنار تیم هستیم و هیچ خبری هنوز نیست و منتظریم ببینیم چه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدوار هستم پس از اینکه من رفتم، ایرج عرب جایگزین من شود، زیرا بهترین و موجه ترین گزینه ممکن است و در چند ماه گذشته که همکار بودیم، عملکرد خوبی داشتند و بار اصلی باشگاه روی دوش او (عرب) بود. برای جایگزینی من و اینکه همین روند باشگاه ادامه باشد، بهترین گزینه عرب است.

گرشاسبی در مورد حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس گفت: هیچ چیز معلوم نیست، دو بازی باقی مانده یکی امروز و یکی 23 آذر و نه حرفه ای است و نه اخلاقی که اسم بازیکنی مطرح شود اما پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید در یارگیری هم خوب یارگیری خواهد شد. هیچ مذاکره ای تا پایان لیگ و شروع شروع نقل و انتقالات انجام نخواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته (شنبه) باشگاه خبرنگاران جوان طبق اعلام منبع آگاه گزارش داد که پرسپولیسی ها با رضا قوچان نژاد مذاکره کردند و با این بازیکن به توافقاتی رسیدند و گرشاسبی نیز در جریان این موضوع است اما به دلیل شرایط حساس تیم و ... از پاسخگویی اجتناب کرد تا این موضوع پس از دیدار با پارس جنوبی جم رسانه ای شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اصفهان بازنشستگی پرسپولیس شکر بازی پارس جنوبی رسانه پرسپولیس گرشاسبی مدیر عامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم

لیورپول از کیت اول خود برای فصل 2024/25 رونمایی کرد.

دانلود (8.1MB)

دیگر خبرها

  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه