Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@23:29:05 GMT

بانوی تکواندوکار قهرمانی جهان را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۵۰۰

به گزارش جهان نيوز، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹، سال آینده و به میزبانی شهر منچستر کشور انگلیس برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها حاضر شود اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور ایران در مسابقات جهانی و المپیک به دلیل جراحی که بر روی زانوی خود انجام داده، نمی‌تواند به همراه تیم ملی عازم این رقابت‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیمیا علیزاده پیش از این نیز قرار بود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به روی شیاپ‌چانگ برود که به دلیل مصدومیت(پارگی رباط صلیبی پای چپ) این رقابت‌ها را از دست داد و حالا با توجه به پشت سر گذاشتن دوران نقاهت پس از جراحی، نمی‌تواند در رقابت‌های قهرمانی جهان هم مبارزه کند. علیزاده پس از بازیهای آسیایی ازدواج کرد و باید دید چه زمانی به ورزش قهرمانی بازمی‌گردد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)

هادی چوپان در سال 1402 در سه مسابقه بزرگ شرکت کرد و دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی را کسب کرد

طرفداری | هادی چوپان ستاره ایرانی پرورش اندام، در سال 1402 عملکردی فوق العاده داشت.

مستر المپیا 2023

چوپان در این رقابت که در ماه دسامبر 2023 برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت. بسیاری از کارشناسان و هواداران معتقد بودند که چوپان شایسته کسب عنوان قهرمانی بود، اما در نهایت این درک لانسفورد بود که به عنوان قهرمان معرفی شد.

آرنولد کلاسیک آمریکا 2024

چوپان در این رقابت که در ماه مارس 2024 برگزار شد، به عنوان قهرمانی دست یافت. او در این رقابت با رقیبان سرسختی از جمله سامسون داوودا و بنیامین پک رقابت کرد و در نهایت با ارائه یک فیزیک عضلانی و متناسب، نظر داوران را جلب کرد.

آرنولد کلاسیک انگلستان 2024

چوپان دو هفته پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکا، در این رقابت نیز حاضر شد و بار دیگر عنوان قهرمانی را کسب کرد. او در این رقابت با لوگان فرانکلین و نیک واکر رقابت کرد و در نهایت با ارائه یک فیزیک کم نقص، به عنوان قهرمانی دست یافت.

هادی چوپان در مجموع از این سه مسابقه 610 هزار دلار جایزه نقدی دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان