Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@06:42:08 GMT

اپلیکیشن های برتر سال 2018 را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۵۴۹

اپلیکیشن های برتر سال 2018 را بشناسید

دو شرکت اپل و گوگل برترین اپلیکیشن های عرضه شده سال ۲۰۱۸ را به انتخاب خود معرفی کرده اند.

به گزارش صدای ایران از زددی نت، بر اساس اعلام شرکت اپل برنامه منتخب سال ۲۰۱۸ این شرکت برای آیفون Procreate Pocket نام دارد. این برنامه امکانات متنوع و گسترده ای برای نقاشی از طریق نمایشگر گوشی در اختیار کاربران قرار می دهد و قیمت آن ۵ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اپل برترین بازی آیفون در سال ۲۰۱۸ را هم Donut County اعلام کرده که یک بازی در ظاهر ساده است، ولی موفقیت در آن به دقت زیادی نیاز دارد. برای پیشبرد این بازی باید یک دونات را حرکت دهید تا اشیای اطراف را ببلعد و با این کار ابعاد آن افزایش می یابد.

برترین بازی آموزشی از نظر اپل نیز Froggipedia بوده که از فناوری واقعیت افزوده برای آموزش علوم تجربی و اناتومی بدن حیوانات به بچه ها استفاده می کند و بر روی آی پد قابل استفاده است. برترین بازی آی پد هم بازی معمایی Gorogoa بوده است.

اپل سه اپلیکیشن برتر رایگان آیفون را به ترتیب یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ چت اعلام کرده است. برترین بازی های پولی آیفون هم عبارتند از هدز آپ، ماین کرافت، پلاگ اینک و بلونز تی دی ۶.

گوگل برترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۸ گوشی های اندرویدی را Drops دانسته که برای آموزش زبان های دیگر کاربرد دارد. برترین بازی موبایلی نیز از نظر گوگل PUBG Mobile بوده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اپلیکیشن برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه