Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@13:43:20 GMT

موجودات فرازمینی رباتیک به زمین سفر کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۵۵۷

سیناپرس: سیلوانو کلمبانو (Silvano Colombano)، پژوهشگر ناسا در مرکز تحقیقات ایمز ناسا به تازگی مقاله‌ای در مورد موجودات فرازمینی منتشر کرد. وی در این مقاله یادآور شد که پیش‌فرض‌ها در مورد موجودات فرازمینی نیازمند بازنگری است و باید در این زمینه انعطاف بیشتری داشته باشیم.

به گفته کلمبانو، دایره درک  بشر از موجودات فرازمینی از جمله اینکه آنها ارگانیسم‌های مبتنی بر کربن هستند، باید تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که موجودات فرازمینی که احتمالا آنها را خواهیم یافت و آنها هم به دنبال یافتن ما هستند (اگر تاکنون این کار را نکرده باشند)، مانند انسان، ارگانیسم‌های مبتنی بر کربن نیستند. در این شرایط، طول عمر آنها دیگر محدودیتی نخواهد داشت.

این اشکال غیرکربنی حیات حتی می‌توانند به شکل موجوداتی فوق‌هوشمند بسیار کوچک و حتی رباتیک باشند. به دلیل فناوری‌های پیشرفته‌ای که موجودات فرازمینی احتمالا در اختیار دارند، بشر تاکنون موفق به شناسایی آنها نشده است.

وی حتی عنوان کرد که این امکان وجود دارد که موجودات فرازمینی به قدری توسعه یافته تر و پیشرفته تر از تصورات بشر باشند که انسان حتی قادر به مقایسه و درک فناوری‌های انان نیست.

کلمبانو براین باور است که اگر مجموعه پیش‌فرض‌های جدید در مورد اشکال موجودات فرازمینی و فناوری‌های فوق پیشرفته‌ای که در اختیار دارند را بپذیریم، به فرضیه‌های خاصی می‌رسیم که دور جدید تحقیقات در این حوزه را شکل می‌دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زمین طول عمر کربن ناسا بیگانگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ زمین پاک در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ اجرای سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت: هشت برنامه به مناسبت گرامیداست هفته زمین پاک در شاهرود اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • موضوع غصب و فروش زمین فلسطینیان
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • عکس/ فرونشست زمین بر اثر بارش باران در یزد
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه