Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چندی پیش سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در دیدار با نوروزی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور پیرامون مباحث و مشکلات پیش روی جامعه کار و تلاش در حوزه ورزشی و صدمات ناشی از آسیب های احتمالی در این اوضاع نابسامان اقتصادی بحث و تبادل نظر نمودند.

یکی از عمده مشکلات این خانواده بزرگ از ابتدای فعالیت تاکنون، بحث عدم استقلال ورزشکاران آن در سامانه بیمه پزشکی ورزشی کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که ورزشکاران کارگر کشور می بایست برای استفاده از بیمه ورزشی نام فدراسیون رشته های تخصصی خود را بعنوان رشته ورزشی درج می نمودند که همین امر مشکلاتی را بر سر راه این عزیزان قرار داده بود.بحث نداشتن آمار دقیق از اطلاعات ورزشکاران بیمه شده، موضوع هزینه های درمانی ناشی از صدمات احتمالی ورزشکاران و ... باعث شد تا فدراسیون ورزش کارگری باردیگر با تحقق شعار"برنامه ریزی، کارشناسی و عمل" خدمتی دیگر در خور شان این خانواده بزرگ را تقدیم آنها نمایند.

برهمین اساس و پس از جلسات متعدد با کارشناسان و مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، روز گذشته و در آخرین نشست نام ورزش کارگری در لیست فدراسیون های تحت پوشش بیمه پزشکی ورزشی کشور، ثبت گردید و رشته های تحت پوشش آن نیز مطابق با تعداد انجمن های فعال و در حال توسعه فدراسیون ورزش کارگری بومی سازی گردید.

زین پس ورزشکاران خانواده بزرگ کار و تلاش برای حضور در میادین ورزش کارگری بایستی بیمه ورزشی با نام فدراسیون ورزش کارگری را به همراه خود داشته باشند. این در حالیست که در راستای کاهش هزینه های احتمالی ورزشکاران، این امکان نیز برای آنها فراهم شده تا ورزشکارانی که سابق بر این بیمه ورزشی با نام رشته تخصصی و فدراسیونی دیگر تهیه نموده اند، با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی، اقدام به اضافه نمودن فدراسیون ورزش کارگری بعنوان یکی از رشته های ورزشی خود نمایند و از پرداخت هزینه های اضافی ناشی از صدور کارت مجدد خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال خانواده رشته های ورزشی کاهش هزینه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خلیل عبداللهی رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز با تبریک هفته کار و کارگر گفت: امسال با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در بخش کار و کارگری به استقبال هفته کارگر می‌رویم.
وی گفت: مسابقات ورزشی هفته کارگر امسال در ۷ رشته شطرنج، تنیس روی میز، طناب کشی، دارت، فوتبال روی میز، دو میدانی و آمادگی جسمانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
رییس هییت ورزش‌های کارگری استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات ورزش‌های کارگری در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و هم به صورت متمرکز استانی در مجموعه ورزشی امام خمینی ره کارگران کرج برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده جوایز و هدایایی اعطا خواهد شد
عبداللهی افزود: در راستای اجرای موضوع تبصره ماده ۱۵۴ قانون کار در ارتباط با ورزش‌های کارگری، هم کارفرمایان محترم کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی و هم بخش دولت موظف به تقویت امر ورزش کارگری هستند.
وی گفت: در هیئت ورزش‌های کارگری استان البرز در راستای اجرای قانون حمایت از ورزش کارگری با هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف کارگاهی و کارفرمایان عزیز، برنامه‌ها و مسابقات متنوعی را در طول سال برنامه‌ریزی و برگزار کرده و برای سال جاری نیز مسابقات و دوره‌های آموزشی و مربیگری متنوعی برای کارگران پیش بینی و با همکاری کارفرمایان و هیات‌ها و انجمن‌های ورزش کارگری در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد.
عبداللهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جام جم درباره جایگاه البرز میان ورزش کارگری اظهار کرد: با توجه به وجود واحد‌های صنعتی مختلف در این استان بی شک جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود به طوری که در حال حاضر ۲۶ انجمن ورزش کارگری از جمله انجمن کشتی فوتبال، تکواندو و. در استان البرز فعال است.
وی با تاکید بر دشواری اعزام تیم و میزبانی رقابت‌های کشوری ادامه داد: در سال گذشته ۳۱ تیم منتخب کارگری از استان البرز به رقابت‌های کشوری کارگری اعزام کردیم و در سال گذشته ۵ میزبانی رقابت‌های کارگری کشوری در البرز برگزار کردیم.
رییس هییت ورزش‌های کارگری استان البرز با تاکید بر جایگاه این استان میان ورزش‌های کارگری تاکید کرد: البرز در جمع ۴ استان برگزیده کشور در حوزه ورزش‌های کارگری قرار دارد.
عبداللهی افزود: در قشر کارگری حدود ۲۰ هزار ورزشکار آماتور و حدود ۲ هزار ورزشکار حرفه‌ای در قشر کارگر داریم.
وی اضافه کرد: ظرفیت ورزشی کارگری استان البرز به اندازه‌ای است که در رشته‌های دو و میدانی، کشتی کاراته و سایر رشته‌ها ورزشکارانی از این استان قهرمان جهان شده اند.

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است