Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:19:37 GMT

آماده‌باش ارتش لبنان در مرزهای فلسطین‌ اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۵۸۶

آماده‌باش ارتش لبنان در مرزهای فلسطین‌ اشغالی

رسانه‌های عربی از آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی خبر دادند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، منابع لبنانی اعلام کردند نیروهای ارتش لبنان در مرزهای فلسطین اشغالی به حال آماده‌باش درآمدند.

آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در واکنش به تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المیادین گزارش داده است نیروهای ارتش حضور خود را در منطقه موازی خط آبی(خط تعیین شده از سوی سازمان ملل) در شهرک میس الجبل در جنوب لبنان در پی تحرکات نظامیان صهیونیست تقویت کرده‌اند.

مفقود شدن دو مسلسل صهیونیستی در مناطق مرزی نزدیک به لبنان جنجال خبری گسترده‌ای را در داخل سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

لبنان ادعای اسرائیل درباره شلیک به نیروهای حزب‌الله را رد کردوزیر امنیت رژیم صهیونیستی تجاوز جدید به لبنان را بعید ندانستشکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به سازمان ملل

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این رابطه نوشته بود که شماری از نیروهای یگان توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی دو قطعه سلاح خود از نوع «MAG » را در منطقه رها کرده بودند و سلاح آنها مفقود شده است.

در همین رابطه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز شنبه به سوی یک گشتی ارتش لبنان تیراندازی کردند. این اولین حادثه بعد از عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان است که با ادعای مسدود کردن تونل‌های حزب‌الله در مرزهای لبنان انجام می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای نظامی این رژیم که در مرزهای لبنان مستقر شده‌اند، به سمت اشخاصی که احتمال می رود بخشی از گروه حزب‌الله لبنان باشند، تیراندازی کرده‌اند.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل لبنان اسرائیل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام مأموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرک المطله و کفار جلعادی در منطق الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند
  • عضو سابق کنست: نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند