Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان کردستان اظهار داشت: در زمینه کادر سازی چنان که باید و شاید با وجود همه رویش‌هایی که داشتیم، نتواسته‌ایم موفق باشیم که باید از ظرفیت‌هایی که داریم، بیشتر استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه باید به کمک اداره مملکت بیاید، تاکید کرد: تربیت نیروهای ماهر، متعهد، متقی و انقلابی بر عهده دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله حسینی ‌شاهرودی در ادامه با اشاره به وجود چرخش در دنیا به عنوان یک اصل اساسی افزود: دنیا دست بدست می‌شود و گاهی در دست حق و گاهی هم باطل است که همه اینها برای آزمایش انسان است تا اهل ایمان شناخته شوند.
نماینده ولی فقیه در کردستان، نتیجه درستی و صداقت در کار را دیده شدن آن برشمرد و یادآور شد: بی تقوایی، انسان را در زمره ستمگران قرار می‌دهد و امانتداری مسئولیتی سنگین است که باید تقوا محور اصلی آن باشد.
وی اضافه کرد: عملکرد خوب در استفاده از فرصت خدمتگزاری ذخیره‌ای است که علاوه بر اجر بالا، زمینه‌ساز هدایت و مشکل‌گشایی برای دیگران خواهد بود.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه به برخی شاخص‌ های خدمتگزاری اشاره کرد و گفت: در این عرصه باید امیدوار بود و شخصی موفق است که آینده را روشن ببیند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در تبیین این موضوع به آیند‌ه ‌بینی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: اگر رهبری هم از آمریکا می‌ترسید، اکنون شاهد به خاک مالیده شدن پوزه آمریکا نبودیم.
وی تلاش و پشتکار را از دیگر شاخص های مسوولیت برشمرد و اظهار داشت: با پذیرش مسئولیت، نباید شب و روز داشته باشیم ضمن اینکه اخلاق‌مداری در مدیریت بسیار مهم است و نصحیت‌پذیری باعث رشد یک مسئول است.
پرهیز از عجله و تصمیم‌گیری قاطعانه از دیگر ویژگی هایی مدیارن بود که نماینده ولی فقیه به آن اشاره کرد و یادآور شد: نباید به میز مسئولیت وابستگی داشته باشیم بلکه تا زمانی که مسئول هستیم به تکلیف خود عمل کنیم.
در این مراسم که با حضور مدیران اجرایی، اساتید، دانشگاهیان و دانشجویان برگزار شد از خدمات قربان کیانی تقدیر و محسن پیشوایی علوی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان معرفی و منصوب شد.
9937/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اخلاق انقلاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نماینده مردم نیروی انسانی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روز منابع انسانی ۱۴۰۳

تبریک روز منابع انسانی یا hr در ادامه آمده است.

به گزارش ایمنا، ۲۵ فروردین ماه روز منابع انسانی نامگذاری شده است؛ شکل دادن به آینده جدید، شعار روز جهانی منابع انسانی در سال ۲۰۲۳ است.

منابع انسانی چیست

نخستین معنی مدرن واژه ی منابع انسانی در مقیاس خرد و به عنوان واژه ای برای خطاب کردن کارمندان سازمان مطرح می شود.

منابع انسانی نقش اساسی در موفقیت یک سازمان دارد. نیروی انسانی یک سازمان، سرمایه اصلی آن محسوب می‌شود. موفقیت و شکست یک سازمان در گرو عملکرد کارکنان آن است. منابع انسانی با مدیریت درست نیروی انسانی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا برای اهداف خود تلاش کنند و به موفقیت برسند.

اهمیت منابع انسانی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

ایجاد و حفظ مزیت رقابتی افزایش بهره وری بهبود رضایت شغلی کاهش هزینه‌ها بهبود فرهنگ سازمانی

متن تبریک روز منابع انسانی

همکار گرامی نیروی انسانی،حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه سازمان ها است

اگر به این مسئله باور داشته باشیم، سازمانی خواهیم داشت سرشار از انرژی ؛ پویایی و خلاقیت روز ملی منابع انسانی مبارک

بی شک سرچشمه و منشا تمام سازمان‌ها نیروهای انسانی هستند، انسان‌هایی که در کالبد سازمان روح می‌دمند و آن را به حرکت در می‌آورند

روز ملی منابع انسانی مبارک

یکی از اولین کسایی که موقع استخدام باهاشون آشنا میشی، مسئول منابع انسانیه

روز منابع انسانی مبارک

امروزه منابع انسانی یکی از رشته های شغلی و واحد های سازمانی شرکت های ایرانی است که روز به روز به اهمیت نقش آن در موفقیت سازمانها افزوده می شود

روز ملی منابع انسانی مبارک باد

نیروی انسانی،حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه سازمان ها است

اگر به این مسئله باور داشته باشیم، سازمانی خواهیم داشت سرشار از انرژی؛ پویایی و خلاقیت

روز ملی منابع انسانی مبارک

با درود به پیشگامانِ کارآفرینی، خلاقانِ عرصه‌ی اشتغال‌زایی در منابع انسانی، روزتان مبارک! اهتمام شما به ایجاد فرصت‌های شغلی، ستودنی است.

منابع انسانی تابعی در سازمان است که عملکرد کارکنان را در خدمت رسانی به اهداف استراتژیک یک کارفرما به حد اعمال می رساند

روزتون پیشاپیش مبارک

حتی با وجود فناور شدن سازمان‌ها و تبدیل آن‌ها به توده‌ ای از سخت افزارها و نرم افزارها، همچنان نقش منابع انسانی به عنوان حیاتی‌ ترین و راهبردی‌ترین عامل در بقای سازمان کاملاً مشهود است

فرا رسیدن روز منابع انسانی مبارک

از کارهای جذاب واحد منابع انسانی سورپرایز های به یاد موندنی و برنامه‌های هیجان‌انگیزی است که برگزار می‌کنند و بهونه‌ ای است برای با هم بودن و داشتن لحظاتی شاد

پیشاپیش ۲۵ فروردین روز منابع انسانی را به همسر و همکار عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مدیریت منابع انسانی به نظر آسون میاد ولی از پیچیده‌ترین مشاغل دنیاست

روز ملی منابع انسانی فرخنده باد.

بدون شک نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌ها به شمار می‌آیند؛ منابع انسانی سرچشمه تمام آن چیزهایی است که می تواند پایداری سازمان را تضمین کند

۲۵ فروردین، روز ملی منابع انسانی گرامی باد.

سازمان ها باید از نیروهایی استفاده کنند که دغدغه و اهداف زندگی آنها در راستای دغدغه و هدف سازمان باشد و این نیروها کسی نیستند جز کارکنان بخش منابع انسانی؛ روزتون مبارک

کد خبر 744004

دیگر خبرها

  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • همکاری فرهنگستان علوم با سایر فرهنگستان‌ها/ تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • با اقامت استانی کانادا آشنا شوید
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • منابع انسانی نیروی محرکه سازمان‌ها برای توسعه کشور هستند
  • پیام تبریک روز منابع انسانی ۱۴۰۳
  • دریای خزر هرگز خشک نمی‌شود/مراقب زمین‌های بیرون آمده از آب باشیم
  • پیش نیاز رونق و جهش تولید, سرمایه انسانی ماهر و متخصص است