Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی‌اژه‌ای گفت: قرار است دادستان، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بخواهد تا درباره ادعای ۲ هزار پرونده معطل مانده دانه‌درشت‌ها توضیح دهد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای درباره ادعای مؤیدی، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره 2 هزار پرونده افراد دانه‌درشت درخصوص قاچاق کالا گفت: دادستان قرار است که رئیس ستاد مبارزه با قاچاق را بخواهد و او درباره دو هزار پرونده معطل مانده توضیح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 14 عدد پرونده از سال 94 وجود دارد که در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه‌قضاییه همچنین درباره سواستفاده برخی فیلمسازان از بازیگران زن گفت: در این موارد باید شاکی خصوصی برای رسیدگی وجود داشته باشد. اگر جنبه عمومی هم داشته باشد به دادستان گزارش شود تا دنبال کند.

پذیرش قاضی بازنشسته بدون هیچ شرطی به عنوان وکیل رانت ایجاد می‌کندپرونده عراقچی 9 متهم دارد/ دادگاه علنی با اجازه قاضینامه‌نگاری دادستان تهران با وزیر امور خارجه درباره ادعای پولشویی/یکی از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در مظان پولشویی بودمحسنی‌اژه‌ای: عمده موبایل‌های توقیفی ارتباطی با پرونده‌های قضایی ندارندحکم اعدام باقری‌درمنی تأیید شدنشست خبری سخنگوی قوه‌قضاییه/ اعلام محکومیت 10 متهم اقتصادی

انتهای پیام/

 

 

R1014142/P1014142/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محسنی اژه‌ای قوه قضائیه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محسنی اژه ای قوه قضائیه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز محسنی اژه ای قوه قضائیه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان