Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل ارشاد استان کرمان گفت: تاکنون کارگروه‌های فرهنگی دینی، فرهنگی اجتماعی، فرهنگی ارتباطی و کارگروه فرهنگی اقتصادی شورای فرهنگ عمومی استان کرمان تشکیل شده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا علیزاده امروز ظهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد لاریجانی معاون بین‌الملل و دبیرستاد حقوق بشر قوه قضائیه برگزار شد اظهار داشت: دویست و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان امروز برگزار می‌شود و طرح‌های خوبی در حوزه فضای مجازی و ایجاد محتوا در استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز نخستین جلسه‌ای است که با حضور فدایی به‌ عنوان استاندار جدید تشکیل می‌شود و انتظار داریم که از برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه حمایت شود گفت: کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی استان کرمان تشکیل شده است.

مدیر‌کل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه در این کارگروه‌ها جای بعضی دستگاه‌ها خالی است و دلیل آن عدم معرفی نماینده از سوی دستگاه‌ها است افزود: تاکنون کارگروه‌های فرهنگی دینی، فرهنگی اجتماعی، فرهنگی ارتباطی و کارگروه فرهنگی اقتصادی  شورای فرهنگ عمومی استان کرمان تشکیل شده است.

آیت‌الله سعیدی: مراکز فرهنگی از سیاسی‌بازی دوری کنندوزیر ارشاد در چابهار: توسعه فرهنگی گلوگاه‌های اقتصادی جدی گرفته شودکرمان| تربیت مدیران زن با مدلی اسلامی و ایرانی ضرورت دارد

در این جلسه فدایی استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی باید کاربردی شده و خروجی داشته باشد تصریح کرد: متاسفانه در همه بخش‌ها در بحث‌های کارشناسی ضعیف هستیم، به‌طوری که بیماری را خوب تشخیص می‌دهیم اما در درمان آن عاجز هستیم که نیاز به بحث کارشناسی دارد.

استاندار کرمان با اشاره  به اینکه مشکلات فرهنگی را خوب می‌بینیم و عنوان می‌کنیم اما راهکارها و راه‌حل‌های کارشناسی برای ارتقای آن نداریم افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر اساس این مصوبه ارزش‌های اساسی نظام اسلامی و شاخص‌های آن در سه حوزه تصویب شده است و بهتر است در راستای این مصوبه اقداماتی انجام شود.

فاطمه‌السادات حسینی مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان نیز با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی خانواده و فضای مجازی در استان تشکیل شده است اظهار داشت: نخستین همایش خانواده و فضای مجازی روز چهارشنبه در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار کرد: عملیات غرور آفرین و تنبیهی «وعده صادق» هیمنه دروغین رژیم غاصب را فرو ریخت.

وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و راههای تحقق آن افزود: در تحقق شعار سال و برداشتن موانع تحقق شعار سال فعالیت و برنامه‌ریزی فرهنگی در میان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اضافه کرد: تفاوت ماهوی مابین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری وجود دارد که هدف از شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی با دیدگاه‌های رهبری مبنی بر استقرار اقتصاد اسلامی و تحقق عدالت فرهنگی با مشارکت مردم می‌باشد.

وی تحقق شعار سال را در پنج گزاره مبتنی بر سخنانه حکیمانه رهبر معظم اینچنین تبیین و اذعان داشت: در تحقق شعار سال امید آفرینی و تبیین مقولات امیدزا و همچنین توجه به مبحث رسانه که در حال حاضر تحت امپراطوری رسانه غرب است به صورت علمی مدنظر قرار گیرد.

ایشان خاطرنشان کرد: اتحاد اجتماعی با شکل دهی حلقه‌های میانی و توجه و اهتمام به اعتماد عمومی در سطح جامعه تقویت شود.

وی در پایان سخنان خویش در این جلسه شورا، بیان داشت: بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در سال گذشته و به بارنشستن پروژه‌های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر از جمله پلاتوهای نمایش و نگارخانه هنر سنندج و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا از جمله مهمترین رویدادهای عرصه فرهنگ و هنر و رسانه بوده است.

کد خبر 6081731

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود