Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@09:13:36 GMT

یخ زدن آب در عرض یک ثانیه+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۷۴۰

خبرگزاری میزان- برودت هوا در شمال چین تا حدی زیاد است که آب در عرض یک ثانیه به بلور‌های درخشانی از یخ در مقابل چشم مردم این منطقه مبدل می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برودت هوا در شمال چین تا حدی زیاد است که آب در عرض یک ثانیه به بلور‌های درخشانی از یخ در مقابل چشم مردم این منطقه مبدل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یخ زدن آب شمال چین ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران

به گزارش خبرآنلاین، ساخت ۴ هتل در بوستان‌های تهران، خبری بود که پیش از ساخت مسجد در بوستان قیطریه، برخی از شهروندان تهرانی را حساس کرد. اخیرا کارزار اینترنتی برای دفاع از عدم ساخت و ساز در بوستان قیطریه با نزدیک به ۱۵۰ هزار امضا، در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است که هدف از آن حفظ فضاهای سبز تهران است. با این وجود، امروز جزییات تازه ای از ساخت ۴ هتل در بوستان‌های تهران به اطلاع رسانه‌ها رسید.

هتل سازی در بوستان‌ها برای حفظ فضای سبز

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران ترجیح داد امروز نشست خبری خود را در یک مجتمع تجاری شیک نزدیک بازار بزرگ تهران برگزار کند. مجتمع تجاری مرداس، جایی در قلب تهران و خیابان جمهوری، نزدیک به چهارراه استانبول، مجتمعی با رنگ غالب سربی و نقره‌ای است که در طراحی فضای داخلی و مغازه‌هایی بزرگ آن، نمی‌توان اثری از معماری سنتی و ایرانی دید.

با این حال نوید خاصه باف در این مجتمع تجاری اعلام کرد ۶ هتل به عنوان پروژه‌های کلان در شهر تهران، در حال مطالعه است که ۴ هتل از این مجموعه در فضاهای سبز در مناطق ۱۳، ۲۲ و ۴ ساخته می‌شود.

خاصه باف با اشاره به اینکه در هتل برج میلاد هم سرمایه گذار خارجی با ۶۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه ورود کرده است، گفت: درباره هتل‌های قابل احداث در فضای سبز هیچ مجوزی صادر نشده است و طرح‌های آنها هم نهایی نشده است. اخیرا با یک مجموعه فاخر جلسه‌ای درباره این ۴ هتل جنگلی داشتیم که امیدواریم مذاکرات به نتیجه برسد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران با بیان اینکه به دلیل کمبود منابع آبی و هزینه های نگهداشت جنگل، بخشی از فضاهای جنگی از جمله چیتگر و سرخه حصار دچار آسیب می شود، بیان کرد: یکی از راههای نجات فضای سبز، حضور بخش خصوصی است که یک طرح سرمایه گذاری تعریف می کند و در ازای آن شهرداری تهران بخش خصوصی را ملزم به نگهداشت فضای سبز می کند.

وی در ادامه در خصوص ساخت ۴ هتل در فضای سبز تهران گفت: ۴ هتلی که عنوان شد در مناطق جنگلی ساخته می شود. حدود طرح‌ها در سازمان فضای سبز استخراج شده است و بعد که طرح ساخت این هتل ها آماده شد به سازمان منابع طبیعی برای اخذ مجوز ارجاع می شود. همچنین به زودی فراخوان هتل کوهستان در منطقه ۲ را منتشر می‌کنیم تا علاقمندان برای سرمایه گذاری حضور یابند. هتل دیدار هم نیمه کاره مانده است که سرمایه گذاران خصوصی می‌توانند در آن حضور یابند.

او با اشاره به اینکه در کلان پروژه های جدید، احداث ۴ هتل در مناطق ۴ و ۱۳ (۲هتل) و منطقه ۲۲ با ۸هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین هتل کوهستان در منطقه ۲ با ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری آماده جذب سرمایه است. همچنین هتل و مجتمع اداری برج میلاد با ۶۴۰۰ میلیارد سرمایه گذاری خارجی در حال طی کردن مراحل آماده سازی است.

جذب نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران در این نشست خبری با اشاره به اینکه در سال گذشته (۱۴۰۲) مبلغ ۳۸۴۴ میلیارد تومان درآمد توسط سازمان به وجود آمده است، گفت: این مبلغ ۲۶ درصد از تعهد پیش بینی شده بیشتر بوده است. همچنین ۶ پروژه آماده برای فروش عرضه شده و ۹ پروژه در حال آماده سازی برای فروش تا پایان سال است.

او از ساخت مجتمع های مسکونی با سرمایه بخش خصوصی در تهران خبر داد و گفت: پروژه احداث مجتمع مسکونی اوین در درکه منطقه ۲ با ۳هزار میلیارد تومان سرمایه، مجتمع مسکونی مریم در منطقه ۲۲ با ۵هزار میلیارد تومان سرمایه، مجتمع مسکونی ۱۲۰۰ واحدی الغدیر در منطقه ۱۸ با ۴ هزار میلیارد سرمایه و مجتمع اسکای لند سرزمین آسمانها در منطقه ۴ با ۲۶ هزار میلیارد تومان سرمایه به زودی برای جذب سرمایه، اعلام عمومی می شود. همچنین مجمع مسکونی بهشت در منطقه۷ با سرمایه ای کمتر از ۵۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری منطقه شروع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898199

دیگر خبرها

  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • افتتاح سه پارک در سطح منطقه پنج شهرداری
  • ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
  • افتتاح ۳ پارک در منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه
  • طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد