Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش خصوصی برای بهره برداری از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای این استان از جمله برای آبیاری فضای سبز ورود کند.

سید علی لدنی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده مطلوب و بهینه از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شرکت برای واگذاری تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای استان به بخش خصوصی در 2 حوزه نگهداری و بهره برداری آمادگی لازم را دارد.
لدنی نژاد عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از سال ‌های گذشته تاکنون بارها این موضوع مهم را اعلام کرده است.
وی ابراز داشت: تاکنون چند فراخوان در این زمینه از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
لدنی نژاد گفت: استفاده مناسب از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی و با توجه به بروز پدیده کم آبی یک ضرورت انکارناپذیر خواهد بود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 162 هزار مشترک آب و 44 هزار مشترک فاضلاب است.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پساب فاضلاب آبفاي شهري كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور