Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدال برنز یکی از بازیکنان تیم سوم جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه در حراجی به فروش رفت. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت پولست اسپورت، مدال برنز جام جهانی1930 فوتبال در حراجی یادگارهای ورزشی شهر میامی در آمریکا با قیمت 11 هزار دلار به فروش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا تعلق داشت که به طور مشترک با یوگسلاوی در جام جهانی 1930 اروگوئه به مقام سومی دست یافتند.

بازی رده‌بندی جام جهانی 1930 اروگوئه برگزار نشد و مدال‌های برنز این رقابت‌ها به کاپیتان‌های تیم‌های بازنده مرحله نیمه‌نهایی شامل آمریکا و یوگسلاوی اختصاص یافت، البته فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در سال 1986 میلادی اعلام کرد تیم ملی آمریکا تیم سوم جام جهانی 1930 اروگوئه است زیرا عملکرد بهتری نسبت به یوگسلاوی در طول رقابت‌ها داشت.

قیمت اولیه مدال برنز یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا در حراجی شهر میامی آمریکا 3 هزار دلار تعیین شده بود که در نهایت با قیمت 11 هزار دلار به فروش رفت.

صدور حکم آزادی عضو پیشین کمیته اجرایی فیفا از حبس

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان