Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی لدنی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استفاده مطلوب و بهینه از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد لازم است.
وی افزود: پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شرکت برای واگذاری تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای استان به بخش خصوصی در 2 حوزه نگهداری و بهره برداری آمادگی لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لدنی نژاد عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از سال ‌های گذشته تاکنون بارها این موضوع مهم را اعلام کرده است.
وی ابراز داشت: تاکنون چند فراخوان در این زمینه از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
لدنی نژاد گفت: استفاده مناسب از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی و با توجه به بروز پدیده کم آبی یک ضرورت انکارناپذیر خواهد بود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای 162 هزار مشترک آب و 44 هزار مشترک فاضلاب است.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بخش خصوصی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد فاضلاب پساب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس