Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@11:27:35 GMT

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۸۹۶

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشاورزی منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی روز گذشته ۱۷ آذر ۱۳۹۷ با صدور حکمی شاهرخ رمضان نژاد را به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منصوب کرد.

در حکم رئیس جمهور آمده است: جناب آقای رمضان نژاد در راستای اجرای ماده ۱۲ قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مصوب ۳ تیر ۱۳۸۰ و بنا به نظر اعضای شورای مرکزی این سازمان و انتخاب وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است رمضان نژاد پیش از انتصاب به این سمت، ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی را بر عهده داشت.

کد خبر 4480025

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل در کشور داریم

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کشور ما حدود ۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل دارد و از لحاظ کمیت و کیفیت جزو کشورهای کم جنگل هستیم.

به گزارش ایسنا، نقی شعبانیان در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: با چالش‌های مختلفی از جمله آلودگی هوا، گرد و غبار، فرسایش خاک و در راس همه آنها تعییر اقلیم مواجه هستیم و نتایج بررسی‌ها و تحقیقات در دنیا نشان داده که یکی از بهترین راه‌های برون رفت از این مشکلات توجه به منابع طبیعی از جمله جنگل‌ها و مراتع است.

وی افزود: کشور ما حدود۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل دارد و از لحاظ کمیت و کیفیت جزو کشورهای کم جنگل هستیم. از نظر کمیت این میزان جنگل ۸.۷ درصد از سطح کشور را می پوشاند و سرانه جنگل نیز در کشور ۱۷۰۰متر مربع است در که حالی سرانه جنگل در دنیا ۶۰۰۰ متر مربع است.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تصریح کرد: قرار بود طی ۱۰ سال سرانه به ۲۵۰۰ مترمربع برسد که محقق نشد.

وی اضافه کرد: از لحاظ کیفیت نیز عمده عرصه های کشور ما در مناطق خشک و نیمه خشک هستند و انتظار می رود که کیفیت جنگل ها مناسب نباشد.

به گفته وی سازمان منابع طبیعی بر اساس برنامه‌ها و طرح هایی که در دست اجرا دارد قصد دارد به توسعه منابع طبیعی و جنگل‌ها کمک کند تا با مشکلات زیست محیطی مقابله شود.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با دانشگاه کشاورزی روسیه
  • رصد سوداگران اراضی ملی توسط گشت یگان حفاظت در ایام نوروز
  • رئیس سازمان منابع طبیعی: هنوزهیچ بودجه ای برای اجرای کاشت یک میلیارد نهال دریافت نکرده ایم
  • سطح جنگل‌های کشور ۱۴‌.۳ میلیون هکتار است
  • برخورد با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تعرض به حریم راه‌ها در معمولان
  • ۵۰ کیلومتر از قنوات خراسان جنوبی احیا و مرمت شد
  • ۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل در کشور داریم/ کاشت ۱۱۵ میلیون اصله نهال
  • کاشت ۱۱۵ میلیون اصله نهال در سال جاری
  • ۱۴.۳ میلیون هکتار جنگل در کشور داریم