Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@20:33:36 GMT

ارتقاء سود آوری از برنامه های راهبردی بانک است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۰۵۱

ارتقاء سود آوری از برنامه های راهبردی بانک است

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین امور مناطق، سرمایه انسانی ، مدیرکل بازرسی و حسابرسی و مدیر کل امور مدیران از برخی شعب استان خراسان رضوی، بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در بازدید از شعب مرکزی، چمران، امام خمینی(ره) و دانشگاه نیشابور، کاشمر، بردسکن، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، باجه خلیل آباد، المهدی(عج) و امام رضا (ع) مشهد، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استان در هشت ماهه نخست سال در حوزه منابع و مصارف و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان، برنامه های استان را همسو با برنامه ریزیهای صورت گرفته دانست و خواستار تلاش گسترده تمامی همکاران در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در  سایر حوزه های درآمدی بانک تا پایان سال جاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص حمایت از کالای ایرانی، ابراز داشت: کمک به رونق اقتصاد، اشتغالزایی و همچنین حمایت از کارخانجات وکارگاه های تولیدی از اولویت های اصلی بانک است لذا باید با پرداخت صحیح  و به هنگام تسهیلات، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حرکت کنیم.

وی در ادامه، شرایط استان را رو به بهبود ارزیابی کرد و افزود: استان توانسته با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده، تا پایان هشت ماهه اول به بخش مهمی از اهداف در زمینه منابع، مصارف و مطالبات که در بودجه پیش بینی شده دست یابد و امیدواریم به یاری حضرت حق و تلاش همکاران عزیز این روند در ادامه سال نیز ادامه داشته باشد.

مدیر عامل بانک از اهمیت مصارف و پرداخت تسهیلات در ماههای اول سال و سهم آن در سود آوری سخن گفت و تصریح کرد: باید تلاش کنیم در روزهای باقی مانده سال با استفاده از سایر ابزارها و امکانات موجود به اهداف عالیه خود دست پیدا کنیم.

مدیر عامل بانک، بهره وری و کسب سود را فلسفه وجودی بنگاه های اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای تحقق این مهم نیز نهایت تلاش خود را داشته باشیم و منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک همواره مورد توجه قرار گیرد.

ایمانی با اشاره به خلاء های موجود در حوزه های درآمدی و هزینه ها با توجه به شرایط موجود اقتصادی و تحریم ها، خاطر نشان کرد: همکاران عزیز می توانند با برنامه ریزی مناسب و تلاش منسجم جمعی، در مدت زمان باقیمانده از سال 97 مطالبات معوق را نیز به صورت چشمگیر کاهش دهند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فروش املاک مازاد اظهار امیدواری کرد تا پایان سال با شناخت موانع و نارسائیهای موجود در حوزه های فروش املاک و خدمات نوین بتوانیم به اهداف تعیین شده در بودجه نائل آئیم.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ارتقاء سودآوری با ابراز خرسندی از تلاش ها و اقدامات همکاران برای رسیدن به اهداف و ماموریت های بانک در استان، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهینه منابع و وصول مطالبات در ماه های پایانی سال تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر و شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی، جذب مشتریان کلان و ارتقاء سود آوری از برنامه های اصلی و راهبردی بانک است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران و رسیدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه و همدلی و همفکری کارکنان می باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهراقتصاد سودآوری سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک کار غیر ممکن بعد از 40 سال ممکن شد، با واگذاری در بحث مالی هم مشکلات مرتفع می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

درویش درباره اینکه پیش از این با بانک شهر سابقه همکاری داشت و به همین خاطر شانس ابقای او در این باشگاه زیاداست بیان کرد: همان طور که گفتم چند دقیقه است که واگذاری صورت گرفته، اما به طور یقین همه دوستان تلاش می‌کنند که کیفیت تیم را ارتقا دهند. حالا چه ما باشیم چه نباشیم مهم پرسپولیس است که بالا باشد. این تیم هواداران زیادی دارد و قهرمانی‌های زیادی را هم به دست آورده است.

او درباره اینکه علی دایی مذاکره با او را برای نیمکت پرسپولیس رد کرده است افزود: گزینه اول ما اوسمار است، اما این را بگویم که پرسپولیس خانه اول علی دایی است. در بحث مشورتی هم با ایشان صحبت می‌کنیم. آخرین صحبتی که بنده با او چند ماه پیش داشتم قصد حضور در فوتبال را ندارد. متاسفانه مسائلی را دامن می‌زنند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. ۴ تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر یا مربی‌شان یا جذب بازیکن جدید پرسیده است؟ در سه هفته اخیر مدام در مورد پرسپولیس می‌پرسند، اما در مورد تیم‌های دیگر چنین چیزی نیست. به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او تا پایان فصل ابقا شده است هم گفت: ایشان به ما لطف دارد. ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است