Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:47:51 GMT

همدانی و کعبی در حد و‌ اندازه خداداد نیستند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۲۰۶

همدانی و کعبی در حد و‌ اندازه خداداد نیستند

بازیکن سابق باشگاه استقلال در مورد درگیری‌های پیش آمده در پایان بازی هنرمندان و بحث بین خداداد عزیزی و ستار همدانی، صحبت‌های جالبی انجام داد.

على لطیفى در مورد بازى هنرمندان و حواشى پیش امده در این بازى به "ورزش سه" گفت: بازى خوبى بود و مردم لذت بردند. این بازى خیریه بود و همه باید در این امر خیر سهیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولى بعضى مسائل پیش آمد که واقعا حرمتها حفظ نشد. من در مورد درگیرى باید بگویم که من آنجا بودم، هر دوی آنها دوست من هستند، ولى ستار حرفى را زد که به خداداد بر خورد. ستار دوست من است ولى باید حرمت بزرگانى مثل خداداد که اسطوره هستند حفظ کند وقتی می گوییم اسطوره دلیل دارد.


بازیکن سابق استقلال گفت: خیلى ها فوتبالى اسطوره هستند ولى معرفتى خیر؛ خداداد هر جا حق باید گفته شود آنجا هست و از کار حق و خیر دریغ نمى کند. خداداد همه جا چوب معرفت خود را میخورد. جدیدا هم که هر کسی میخواهد بزرگ شود بر علیه بزرگان فوتبال و امثال خداداد مصاحبه میکند. به این دوستان میگوییم که ما پیشکسوتان مشکلات خودمان را حل میکنیم شما از آب گل آلود ماهى نگییرید، شما بهتر است به دنبال کار خودتان باشید. بگذارید حرمتها بماند و ستار هم باید بداند هیچگاه در حد و‌اندازه خداداد نبوده و نیست.


لطیفی در ادامه گفت: تکلیف آدمهایی مثل ستار همدانی و کعبی در فوتبال مشخص است و با مصاحبه بر علیه بزرگانی مثل خداداد نمی توان موفق شد و تیم گرفت. این را فراموش نکنیم که جایگاه خداداد در فوتبال و بین مردم چیست.

 

لطیفی در پایان در مورد شرایط کاری خودش گفت: در مورد خودم باید بگویم از چند تیم پیشنهاد دارم، ولى میخواهم جایى بروم که با آن تیم به لیگ برتر صعود کنم و مدعى باشم. برای همین ترجیح می دهم صبر کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم.

خداداد عزیزی (سرمربی) ستار همدانی(مربی) حسین کعبی علی لطیفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی حسین کعبی علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته

افشین محمدی گفت: طی سال گذشته در استان همدان ۴۴ هزار و ۳۳۲ واحد خون و ۸۷۲ واحد پلاکت فرزیس اهداء شده که این میزان اهدای خون به نسبت سال ۱۴۰۱ حدود ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به اهدای ۳۸۷۲ واحد خون و ۹۹ واحد پلاک فرزیس در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در استان همدان افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۱۵ واحد از مازاد نیاز خون استان همدان به سایر استان‌ها ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: فرآورده‌های خونی دارای تاریخ انقضاء هستند بنابراین برای اینکه تاریخ فرآورده‌های خونی نگذرد بعد از پاسخگویی و تأمین نیاز بیمارستان‌های سطح استان، مازاد فرآورده‌های خونی با هماهنگی لازم از طریق شبکه ملی خون‌رسانی به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

مدیرکل انتقال خون استان همدان تصریح کرد: در همین رابطه تهران، زاهدان و بندرعباس از جمله استان‌هایی بوده‌اند که فرآورده‌های خونی مازاد نیاز استان همدان در سال گذشته به این استان‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم استان همدان در زمینه اهدای خون یادآور شد: در حال حاضر در استان، شهرستان‌های همدان و ملایر دارای مرکز خونگیری ثابت هستند و در این رابطه مرکز خونگیری همدان همه‌روزه صبح و بعدازظهر و مرکز خونگیری ملایر همه روزه از صبح تا ظهر دارای فعالیت است.

محمدی اضافه کرد: تیم سیار انتقال خون استان برای تسهیل در اهدای خون سایر شهرستان‌ها، یک روز در ماه به شهرستان اسدآباد، دو روز در ماه به شهرستان تویسرکان و سه روز در ماه به شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برای شهرستان رزن نیز در صورت همکاری فرمانداری این شهرستان در رابطه با تأمین فضای لازم و مناسب برای خونگیری دارای برنامه خواهیم بود و به منظور خونگیری و اهدای خون، همکاران تیم سیار را به صورت ماهانه مانند سایر شهرستان‌های استان به این شهرستان اعزام خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت