Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ در بخش دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال بخش ملی جشنواره قصه‌گویی، از میان بیش از ۱۶۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، هیئت داوران مرحله منطقه‌ای و کمیته انتخاب آثار، پس از بررسی قصه‌های برتر ۳۱ استان کشور، ۶ اثر را برای اجرای صحنه‌ای در مرحله پایانی جشنواره بیست‌ویکم برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس رأی داوران، کیمیا یعقوبی‌گودرزی از تهران با قصه «رستم و اکوان دیو»، نگار موحدی‌رودی از خراسان رضوی با قصه «اشتر خجو»، فرانک سعیدی از کرمانشاه با قصه «عصاره مهربانی»، مبینا جعفری از هرمزگان با قصه «کلوچه خوشمزه»، نگار طهماسبی از لرستان با قصه «کلیله و دمنه» و امیرمحمد موسایی‌گله از چهارمحال بختیاری با قصه «پادشاهی کیکاوس» برای اجرای قصه‌های خود، به مرحله نهایی راه یافتند.
قصه‌گویان بخش دختران و پسران جشنواره بیست‌ویکم از روز ۲۶ آذر سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌روند تا نفر‌های برتر این بخش از سوی هیئت داوران برگزیده شوند.
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز ۲۶ تا ۲۹ آذر به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی