Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:49:47 GMT

مرکز آموزش جهاددانشگاهی در پارس آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۵۵۶

مرکز آموزش جهاددانشگاهی در پارس آباد افتتاح شد



با حضور رییس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و مسئولان شهرستان  پارس آباد، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی پارس آباد افتتاح شد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، در این مراسم  رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه لحظه به لحظه حضور مهندس بهنام جو به عنوان استاندار اردبیل فرصت مغتنمی برای توسعه استان است افزود: با توجه به دید توسعه ای به وجود آمده در استان، باید از این فرصت برای پیشرفت بهینه اردبیل  استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهران اوچی اردبیلی گفت: مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان  پارس آباد بر اساس اهداف و برنامه های عملیاتی پیش بینی شده در برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی استان و  در راستای اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل راه اندازی شد.   وی توسعه فضاهای آموزشی و تحقیقاتی در جهت افزایش سطح اشتغال، توانمند سازی نیروی انسانی، ایجاد شرایط کسب و کار و کارآفرینی مولد را از اهداف این تفاهم نامه عنوان و تصریح کرد: با حمایتهای ویژه مقام عالی استان و معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان پارس آباد و با تلاش چند ماهه همکاران جهاددانشگاهی،  با صرف بیش از 270 میلیون تومان، امروز شاهد افتتاح یکی از مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در این شهرستان هستیم.
اوچی اردبیلی ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند اهداف پیش بینی شده را به نحو احسن و در مسیر اهداف استانی و شهرستانی عملی کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل افزود: این مرکز با هدف توسعه اشتغال فراگیر و برگزاری دوره های آموزش تخصصی و مهارت افزا، تمام تلاش خود را در کنار سایر مراکز علمی و آموزشی شهرستان به کار خواهد بست تا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد.  اوچی اردبیلی با بیان اینکه هدف جهاددانشگاهی به عنوان تسهیل و تسریع کننده فعالیت‌های کارآفرینی، توسعه اشتغالزایی با برنامه های کاربردی است، اضافه کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی(درمان ناباروری)، گیاهان دارویی، گردشگری و آموزش و توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارکنان دستگاههای اجرایی فعالیت می کند.
وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی فعالیت های آموزشی و پژوهشی موثری در استان ارائه کرده و در حد توان خود درصدد انجام رسالت خود به عنوان پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت  است تا  انشالله باعث ارتقاء سطح اثربخشی و ایجاد ارزش افزوده در منطقه گردد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال سازمان مدیریت و برنامه ریزی صنعت کسب و کار مدیرکل راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنر‌های تجسمی اردبیل گفت: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.
حامد رضایی افزود: آموزش هر نفر برای توان‌خواهان از دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی و اولویت اول این مرکز بود که طی اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه هنر که ۱۲۰ ساعت آموزش برای مددجویان بهزیستی داده شده بود، ۴۰ ساعت آن هنر درمانی در حوزه نقاشی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ رخ داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراسم تجلیل از سرآمدان عرصه هنرهای تجسمی بهزیستی اردبیل

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر