Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@22:18:17 GMT

بهنام بانی: من فوتسالیست حرفه‌ای بوده‌ام!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۵۸۷

بهنام بانی: من فوتسالیست حرفه‌ای بوده‌ام!

دیدار هنرمندان و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به نفع خیریه معلولان ذهنی عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد. به گزارش جنوب نیوز، در این دیدار چند تن از اهالی موسیقی مانند بهنام بانی، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمد رضا عیوضی و ... حضور داشتند. بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان در این دیدار گل پیروزی تیم هنرمندان استقلال را زد که خوشحالی پس از گل این خواننده بازتاب های فراوانی در فضای مجازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه‌ حواشی جالب خوشحالی پس از گل او و آخرین فعالیت هایش با او گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

بازی چطور بود؟

خدا را شکر دیدار مهیجی بود; هوا هم که عالی بود (با توجه به آلودگی شدید هوا می‌خندد).

با توجه به اینکه درگیری کاری نداشتم، دعوت دوستان را پذیرفتم و چند دقیقه‌ بازی کردم که امیدوارم موجب شادی بچه های معلول شده باشم.

اولین بازی فوتبالی شما بود؟

من فوتسالیست بودم اما درگیری‌های کاری و چند کیلو اضافه وزن موجب شد که کمتر پا به توپ شوم.مدتی است که بازی نکرده ام و به دلیل همان مشغله‌های کاری در تمرینات دوستان هنرمند، حاضر نشدم اما تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم در این دیدار‌ها حضور داشته باشم.

از برنامه های کنسرت بگویید

۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ آذر در تهران کنسرت دارم. کنسرت‌های دیگر هم در صورت صدور مجوز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

تک آهنگ جدید را چه زمانی منتشر می کنید؟

من ترجیحا هر ۵۰ روز یک بار تِرَک منتشر می کنم و قرار است که ان شاءالله آهنگ‌های بهتری نسبت به گذشته بیرون بدهیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم