Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و پیش از آغاز دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار شد. در حال حاضر سه تیم سپاهان، سایپا و داماش گیلانیان به مرحله نیمه ‌نهایی رسیدند و تکلیف تیم آخر از بین تیم‌های سپیدرود، پرسپولیس و پدیده تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سپیدرود می‌رود و برنده این بازی به مصاف پدیده می‌رود تا تکلیف آخرین تیم صعود کرده به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شود.

پس از انجام قرعه‌کشی این مرحله، تقابل تیم‌های به شرح زیر است:

سایپا - داماش گیلانیان

سپاهان - برنده مصاف سپیدرود برابر پرسپولیس و در ادامه برنده نبرد مقابل پدیده

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش همشهری آنلاین، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزاری است و امروز (سه‌شنبه) رقابت‌های کشتی فرنگی در پنج وزن دوم برگزار شد.

در ۵ وزن اول این مسابقات ناصر علیزاده و امین میرزازاده موفق به کسب مدال طلا شدند، پویا دادمرز به مدال نقره و ایمان محمدی هم موفق به کسب مدال برنز شد. امیر عبدی هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نتایج روز دوم این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سیجین یانگ از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز میدان شد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 844863 برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر پنج فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • استارت سربازان رنگرز: رونمایی از قرعه های آسیایی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد