Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:35:19 GMT

بسته های توزیعی خواجه نصیر در روز دانشجو فاسد نبود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۶۵۵

بسته های توزیعی خواجه نصیر در روز دانشجو فاسد نبود

تهران- ایرنا- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر طوسی گفت: بسته های غذایی که به مناسبت روز دانشجو و ولادت رسول اکرم در بین دانشجویان توزیع شد، فاسد نبوده است.

عبدالحمید خشنود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، اظهار کرد: به دلیل سهل انگاری فروشنده و اشتباه تایپی تعداد محدودی از این بسته های غذایی بدون انقضا یا تاریخ گذشته بوده است که در فضای مجازی به کل بسته ها تعمیم داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه به دلیل تیراژ بالای اقلام چنین مواردی رخ داده است، ادامه داد: دانشگاه به سرعت مشکل را پیگیری و بسته ها را مرجوع کرد و از نظر کیفیتی هیچگونه مشکلی نداشت.
خشنود در این خصوص توضیح داد: بسته های صبحانه در طول سال با دریافت هزینه به دانشجویان ارائه می شود. به دلیل مشکلات اقتصادی دانشگاه با توجه به محدودیت های مالی خود تصمیم گرفت به مناسبت روز دانشجو و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) اقلام غذایی را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر طوسی افزود: دو هزار بسته غذایی شامل خرما، قند، تخم مرغ در بین دانشجویان خوابگاهی توزیع شد.
وی گفت: باید رویکرد عمل در نظر گرفته شود که دانشگاه با توجه به تمام محدودیت های مالی برای تغذیه و سهولت دانشجویان بسته های غذایی را توزیع کرده است.
یاد آور می شود: این روزها فیلم وعکس هایی در خصوص توزیع بسته های فاسد یا بدون تاریخ انقضا مواد غذایی در بین دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی در فضای مجازی منتشر شده است .
**9465**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه خواجه نصير معاون دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار