Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهم از آقای سبحانی تشکر کنم، روزی من از ایشان انتقاد کردم اما امسال با صحبتی که با آقای قلعه‌نویی کرده و شخصاً از ایشان خواست که به اصفهان اضافه شود کمک بزرگی به این تیم کردند. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محرم نویدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در حاشیه مصاف حساس سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران سپاهان ممنون هستم، اگر انسان کاری کرده باشد از یاد مردم نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم سپاهان به همین روند ادامه دهد، روز به روز بهتر شده و سال‌های سال قهرمان شده و مردم اصفهان نیز شاد شوند.

نویدکیا درباره وضعیت سپاهان در لیگ برتر گفت: سپاهان در 3 سال گذشته شرایط بدی داشت اما امسال با حضور آقای قلعه‌نویی و جذب چند بازیکن خوب به شرایط ایده‌آل برگشته است.

اصفهان| محرم نویدکیا در اردوی سپاهان حاضر شدحال و هوای نقش‌جهان در فاصله 5 ساعت تا آغاز دیدار سپاهان و پرسپولیس+ عکساصفهان| بازگشت کاپیتان به جمع سپاهانی‌ها+عکس

وی افزود: می‌خواهم از آقای سبحانی تشکر کنم، روزی من از ایشان انتقاد کردم اما امسال با صحبتی که با آقای قلعه‌نویی کرده و شخصا از ایشان خواست که به اصفهان اضافه شود کمک بزرگی به این تیم کردند.

وی ادامه داد: همچنین بودجه نسبتاً معمولی در اختیارش گذاشتند تا تیم را آماده کند، معتقدم باید بابت این تیم از دکتر سبحانی و امیر قلعه‌نویی تشکر کنیم.

کاپیتان سابق سپاهان گفت: شرایط تیم خوب است و روز به روز در حال جلو رفتن است، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، امیدوارم شرایطی فراهم شود که نفراتی که در نیم فصل قرار است اضافه شوند نیز به تیم بپیوندند.

انتهای پیام/ف

R41346/P1018188/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام برگزار و ملیحه اسلامی، مدیر تیم پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش