Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد پیروزمنش رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم گفت: بعد از افتخار کسب دو مدال طلای رقابت‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، این هفته شاهد درخشش ملی‌پوش فوتبال هفت نفره قم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب یک مدال ارزشمند طلا بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: این مسابقات به میزبانی کشورمان در جزیره کیش به انجام رسید و ایران مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر برد، قهرمانی ارزشمندی که برای تیم ملی کشورمان جواز حضور در رقابت‌های ۲۰۱۹ قهرمانی جهان را نیز به همراه داشت.

وی  یادآورشد: تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی حریفان خود را با نتایج بسیار پرگل شکست داد و با صعود به فینال این بازی‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف جدی‌ترین رقیب خود یعنی تیم ملی استرالیا رفت و با پیروزی هفت بر صفر مقابل این تیم قهرمانی مقتدرانه‌ای در این بازی‌ها به ثبت رساند.

وی ادامه داد: مهدی جمالی ملی‌پوش ارزنده فوتبال معلولین قم به عنوان یکی از اعضای تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و اقیانوسیه حضور داشت و با بازی‌های خوب و تاثیرگذار خود یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی در کسب مقام نخست این بازی‌ها بود.

پیروزمنش با بیان اینکه قهرمانی در این مسابقات موجب شد تا تیم ملی ایران به همراه استرالیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب کند،خاطرنشان کرد: ورزش جانبازان و معلولین قم امسال در رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته قهرمانی دنیا، دو سال پیش از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، سهمیه این رویداد مهم را به دست آورد و این نشان از توانمندی ورزش جانبازان و معلولین قم است.

انتهای پیام /ح

درخشش ملی‌پوش معلول فوتبال قم با مدال طلای آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس ورزشی فوتبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

آیت الله رئیسی گفت: در ابتدای دولت به جمعی از قهرمانان‌وپیشکسوتان و نام آوران عرض کردم بنا دارم در وزارت ورزش به ورزش هم نگاه مدیریتی شود و هم کسانی در این کسوت باشند که ورزش را بشناسند و سابقه داشته باشند وبر این‌وعده خود وفا دار بودیم. خوشحالیم مدیران وزارت ورزش عمیقا با ورزش اشنا دارند وورزش را خوب‌می شناسند و با مشکلات ورزش آشنا هستند وگام های موثری در جهت رفع این مشکلات برداشته اند. وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم.

به گزارش آنا، از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه مجریه این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!