Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:19:05 GMT

بصیرت مانع اصلی رخنه دشمن در صف دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۷۵۶

بصیرت مانع اصلی رخنه دشمن در صف دانشجویان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، اظهار کرد: دشمن با خیال خام خود فکر می کند نسل جدید با آرمان های انقلاب اسلامی بیگانه است.

وی افزود: ولی جوانان این مرز و بوم ثابت کرده اند که در راه اعتلای انقلاب از هر مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام تاکید کرد: توجه به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی در دانشگاه ها و در سطح جامعه از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی افزود: انقلاب اسلامی دشمنان و نظام آنها را به چالش کشانده است، به عنوان مثال شورش های اخیر در کشور فرانسه علیه نظام حاکم در غرب نمونه بارزی از این مساله است.

وی با بیان اینکه اعتراض لیبرال دموکراسی جوابگو نیست، یادآور شد: انقلاب اسلامی در شرق قدرت پاسخگویی خاصی را به راه انداخته است این در حالیست که میلیون ها انسان مسیحی تشنه حقیقت اند.

امام جمعه ایلام با اشاره تلاش های دشمنان نظام برای ضربه زدن به ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که توانسته با وجود همه ناملایمات، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها با اقتدار روی پای خود بایستد و اثرگذار باشد.

کریمی تبار بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش و کار جهادی است.

وی توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور مناسب نیست و مسئولان باید با استفاده از فرمایشات معظم له تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار ببندند.

کد خبر 4480512

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مهمترین دغدغه مردم اقتصاد و مشکلات معیشتی است و از وضع گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، بعدازظهر امروز -پنج‌شنبه نهم فروردین‌- در مراسم همدلی و وحدت نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان آوج و بویین‌زهرا با اشاره به معنای حقیقی دموکراسی در جهان و انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ملت ایران تنها ملت مظلوم اما مقتدر منطقه و جهان است.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی به بهانه ایجاد دموکراسی به کشورهای خاورمیانه حمله کردند و قتل و کشتار و خونریزی به راه انداختند، اما همین کشورها می‌خواهند و می‌خواستند در ایران اسلامی هیچ‌کس در عرصه انتخابات شرکت نکند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه دموکراسی مورد ادعای غربی‌ها دروغین است، گفت: در پشت پرده واژه دموکراسی هدف غارت و چپاول کشورهای جهان سوم است، ولی ما دموکراسی واقعی را با حضور ۴۵ ساله مردم در پای صندوق‌های رأی به دنیا نشان دادیم.

رفیعی آتانی افزود: همه نامزدهای عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگان دموکراسی هستند که با توجه به هجمه شدید دشمن برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی و تحریم انتخابات، با مال و آبروی خود به میدان آمدند و توانستند با به میدان آوردن مردم پای صندوق‌های رأی شور و هیجان انتخاباتی ایجاد کنند و تنور انتخابات را داغ کنند و توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی، امید و اعتماد ملت ایران را به صحنه انتخابات دانست و ادامه داد: از ابتدای سال گذشته رهبر معظم انقلاب یک تنه و تنها عرصه انتخابات را مدیریت و هدایت کرد و توانست در مقابل ارتش رسانه دشمن تمام اهداف آنها را خنثی کند.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه رهبری در حقیقت توانست با به صحنه آوردن مردم پای صندوق‌های رأی مردمی‌ترین انقلاب الهی را هدایت کند، گفت: ایشان با تکیه بر آرای مردم انقلاب را در برابر طوفان شدید تخریب انتخاباتی و تحریم عرصه انتخابات مصون نگه داشت.

رفیعی‌آتانی افزود: از این‌رو امید و اعتماد ملت ایران به صحنه انتخابات است و مردم می‌خواهند با رأی خود بازیگران سیاسی کارآمد را برای اداره کشور خود انتخاب کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مهمترین دغدغه مردم هم ادامه داد: مهمترین دغدغه مردم اقتصاد و مشکلات معیشتی است و از وضع گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه ملت عزیز از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان آنها راضی هستند و دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، گفت: با این حال مردم از برخی از مسئولان گلایه دارند و دوست دارند مسئولان برای آنها صادقانه تلاش کنند.

رفیعی‌آتانی با تأکید بر اینکه ملت با بصیرت ما هیچگاه در زمین دشمن بازی نکرد، تصریح کرد: ملت ما علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، چرا که ملت و مسئولان در حقیقت در یک زمین بازی هستند و با اعتماد و همدلی و پاس به همدیگر توانستند به دشمن گل بزنند و تیر دشمن به خطا برود.

کد خبر 739989

دیگر خبرها

  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است