Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی از کمک ۳ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریالی مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی برای ساخت منازل زلزله زدگان در کرمانشاه خبر داد.

شاپور جلالی با اشاره به زلزله کرمانشاه و سر پل ذهاب و خرابی های به بار آمده و تخریب منازل هموطنان در این حادثه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی رحمه الله متعهد به ساخت 110 واحد برای این عزیزان شد که در این راستا با فراخوان های زده شده و همچنین مشارکت های گسترده مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی فعالیت برای ساخت این واحدها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی رحمه الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تا کنون مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی 3 میلیارد و 669 میلیون ریال برای کمک به هموطنان اهدا کرده اند، افزود: این مبلغ به منظور تامین مسکن زلزله زدگان واریز شده است.

 

 

وی با اشاره به اینه در کنار این کمک های نقدی مصالح ساختمانی نیز ارسال شده است، بیان کرد: مصالح ارسالی شامل انواع  سنگ ساختمانی، سنگ کف و دیوار، کاشی و سرامیک که این مصالح در دو مرحله ارسال شده است.

 

 

جلالی اضافه کرد: در مرحله اول یک هزار و 35 متر، در مرحله وم 496 متر مربع ارسال شده که همه از طریق خیرین و نیکوکاران اهدا شده است.

 

 

وی همچنین از ارسال 12 تن سیمان، 246 رول ایزوگام و سایر مصالح نیز خبر داد و گفت: تعهد استان مشارکت در ساخت 110 واحد به مبلغ 11 میلیارد ریال بوده که تا کنون بخش قابل توجهی از آن محقق شده است.

 

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و نیکوکاران و خیرین استان افزود: امید است با همدلی و همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران که دل در گروه محرومین و نیازمندان دارند بتوانیم به زودی بخشی از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.

 

 

وی همچنین از بازدید خیرین و نیکوکاران و همچنین خبرنگاران استان از مراحل ساخت این منازل مسکونی در کرمانشاه و سر پل ذهاب خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران با حضور در سرپل ذهاب از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده قرار گرفته و از عزیزان زلزله زده دلجویی کردند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان مقابله با تروریسم دفاع مقدس شهرداری اصفهان زلزله زدگان غرب كشور زلزله کرمانشاه زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد. در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، گفت: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر شده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم شد که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند. اجرای سرود، نمایش و پخش کلیپ‌های ستاد دیه استان از دیگر برنامه‌های این جشن گلریزان بود.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود