Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی مساجد استان تهران علاوه بر اجرای برنامه‌های آموزشی و توجیهی، اقدامات عملی نیز در حوزه موضوعات اقتصادی و معیشت مردم داشته‌اند.

«حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه رونق معیشت خانواده ها یکی از موضوعات اساسی و مهم در رابطه با فعالیت فرهنگی است، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری باید در این زمینه برای همه کسانی که به هر دلیلی –برای انجام اعمال عبادی یا دریافت کمک های مالی- با شبکه مساجد  در ارتباط هستند، برنامه ریزی دقیقی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به روایت امام صادق(ع) «من لا معاش له لا معاد له» خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری با توجه به این سخنان اهل بیت(ع) و همچنین با عنایت به ارشادات مقام معظم رهبری در حوزه موضوعات اقتصادی که طی چند سال اخیر مدام درباره ترویج فرهنگ اصیل اسلامی-ایرانی و مبارزه با شبیخون فرهنگی، تذکر داده اند، فعالیت های خوبی در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی داشته اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالیان اخیر توجه جدی به اقتصاد و معیشت مردم داشته اند و این موضوع را در انتخاب شعار سال نیز مدنظر قرار داده اند، افزود: ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با باور به محوریت مساجد در تامین نیازهای معنوی  و مادی مردم، گام های خوبی در زمینه آموزش موضوعات مرتبط با دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی برداشته ایم.

 

وی اضافه کرد: تبلیغ کالای ایرانی و ترویج مباحث فرهنگی ای که مردم را به خرید کالاهای داخلی ترغیب می کند از جمله اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی است.

 

 

قدیریان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی مساجد استان تهران علاوه بر اجرای برنامه های آموزشی و توجیهی، اقدامات عملی نیز در حوزه موضوعات اقتصادی و معیشت مردم داشته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در راستای تقویت برنامه ها و طرح های مرتبط در حوزه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، از کانون‌ها و اعضای این کانون‌ها که در مساجد و محیط پیرامون مساجد، اشتغال آفرینی کرده اند، تقدیر به عمل آورده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی روحانی مشهد استان سمنان دفاع مقدس شهرداری اصفهان علی لاریجانی معلولان خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری کارآفرینی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین طاهری بعد از ظهر چهارشنبه طی نشستی با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان فومن اظهار کرد: تأثیر مؤلفه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در تمام زوایای جامعه مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نگاه مطالبه گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول آفرین است، گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه بی بدیل است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار بوده و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای قرارگاه «شهید آوینی» در استان ادامه داد: این طرح با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان گیلان تعیین شده است، تصریح کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح «هزار مشعل» اشاره کرد و افزود: «هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

کد خبر 6088049

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی