Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:24:27 GMT

سارقان به عنف در بوکان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۸۳۹

سارقان به عنف در بوکان دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: سه نفر سارق به عنف که در قالب انجام امور خدماتی به منازل مردم مراجعه می کردند، در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پس از دریافت اخباری مبنی بر اینکه سه نفر به بهانه انجام کار خدماتی وارد منزلی در یکی از حومه های شهر بوکان شده و اقدام به سرقت کرده بودند، رسیدگی به این امر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تحقیقات نشان داد 2 نفر از سارقان به داخل منزل مراجعه کرده و فرد دیگر در قالب فرد پوششی در جلو منزل با یک دستگاه خودرو منتظر سارقان دیگر مانده است.
وی افزود: سارقان مقداری طلا وجواهرات به ارزش 900 میلیون ریال، 6 میلیون ریال وجه نقد به همراه چهار دستگاه گوشی که در منزل بود، به سرقت برده و متواری شده بودند.
فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: با شکایت شاکی پلیس وارد عمل شده و با انجام کار تحقیقاتی در کمتر از 12 ساعت سارقان در یکی از باغ های بوکان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: از این افراد علاوه بر اقلام سرقت شده، یک دستگاه خودرو سواری سرقتی نیز کشف شد.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده و اموال سرقتی را به مال باختگان تحویل دادند.
به گزارش ایرنا، بوکان از شهرستان های جنوبی آذربایجان غربی است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج