Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر طهرانچی در این مراسم گفت: دانشگاه سازمان فرهنگی نمی‌شود، مگر اینکه دانشجویان بخواهند. کسانی که در نهادهای فرهنگی هستند تنظیم‌کنندگانی بیش نیستند هم چنین متولیان تحول فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان هستند و تشکل‌های دانشجویی.
او افزود: در دو دهه اخیر دشمن سرمایه‌گذاری کرد تا دانشجویان اپوزیسیون باشند و متوجه این شدند که فرهنگ دانشگاه دست دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی هستند برای همین سران برخی تشکل‌ها را پناهندگی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد با دانشگاه شهید بهشتی متفاوت است. دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی و شهید بهشتی یک دانشگاه تخصصی است.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: دانشگاه آزاد یک نهاد توسعه و پیشرفت در ایران اسلامی است. قابلیتی دارد که دانشگاه های دولتی به هیچ وجه ندارند. کت دانشگاه آزاد را با افتخار پوشیدم دانشگاه آزاد می‌تواند تحول‌ساز باشد. دیدگاه راهبردی شما می‌تواند دانشگاه را برای رسیدن به این هدف کمک کند.

طهرانچی افزود: بعد از کودتای ۲۸ مرداد میخواستند دانشگاه را به یک نهاد دین‌ستیز تبدیل کنند. اما حرکت‌های دانشجویی مانند ۱۶ آذر برای تحقق انقلاب اسلامی ریلگذاری کردند معاون فرهنگی روابط را تنظیم میکند و برنامه‌ریزی فرهنگی با شما دانشجویان است.

او خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی حدود ۹۰ درصد دانشجوی بومی دارد و این به این معناست که جوانان انقلابی یک شهر وارد این کانون شدند و برای پیشرفت شهرشان برنامه‌ریزی می‌کنند.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 

به گزارش جام جم آنلاین، در این بخشنامه آمده که  پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد. همچنین بخشنامه مذکور دارای بندهای متعددی است که ذکر آن ها در این جا نمی گنجد.

سوال اینجاست که روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد که به همراه جریان تندرو اصلاح طلب در صف مقدم رویارویی با مبارزه با بدحجابی قرار دارد چگونه می‌خواهد این تناقض را پاسخ دهد؟!
پس از اغتشاشات سال گذشته شاهد کشف حجاب سازمان یافته و حتی حضور نیمه برهنه و عریان مدعیان ولنگاری در اماکن و معابر عمومی کشور و دانشگاه ها بویژه دانشگاه  آزاد اسلامی هستیم که جدای از شکستن حدود الهی باعث ناراحتی شدید جامعه و متدینین گشته است ارگان رسمی دانشگاه آزاد! برخلاف نظر جامعه و رهبر  انقلاب مبنی بر وظیفه دانستن حکومت اسلامی در حفظ حدود شرعی، هم نوا با رسانه های ضد انقلاب، حمله به تحرکات  فراجا و گروه های مردمی امر به معروف  در راستای اعمال قانون و برخورد با هنجار شکنی را در دستور کار خود قرار داده است! و مدت هاست با هرگونه طرح در مورد حجاب مخالف است و البته هیچ طرح جایگزینی نیز ارائه نداده است. فقط برای مخالف خوانی و چشمک زدن به ضدانقلاب در مسیری غیر قابل بازگشت حرکت می کند.
حال باید دید این بخشنامه دانشگاه آزاد مثل سایر فعالیت هایش در حوزه علمی نمادین است ! یا قرار است واقعا برخورد کند. از آن سو نیز باید دید روزنامه ای که با پول دانشجویان اداره می شود قرار است از کنار این طرح که باید مخالفت خود را با آن ابراز کند چگونه واکنش خواهد داشت ؟آیا سکوت می کند ؟آیا ماله می کشد یا مخالفت خود را علنا ابراز می کند که اگر مخالفت خود را اعلام نکند نفاق این جریان بیش از پیش مشخص خواهد شد. 
وقتی میگوییم این بخشنامه فرمالیته و نمایشی است به این دلیل است که سیاست های رسانه ای این دانشگاه برخلاف روح این بخشنامه است نمی توان بخشنامه در مورد حجاب داد ولی در رسانه وابسته در صف اول مبارزه با بدحجابی عمل کنی!
مسئولین دانشگاه آزاد بویژه آقای دکتر طهرانچی  کمی کلاه خود را بالاتر بگذارند، مردم این رفتارهای متناقض را  می بینند .

دیگر خبرها

  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد