Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری زنی که با ارائه چک‌های فاقد اصالت و به بهانه خرید خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری Fraud از شهروندان با ارایه چک‌های سرقتی و فاقد اصالت به بهانه خرید خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان، کارآگاهان دریافتند، زنی به بهانه خرید خودرو با شناسایی فروشندگان و مالکان خودرو در سایت شیپور و دیوار پس از انجام معامله با ارایه چک‌های سرقتی و فاقد اصالت اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران، ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار، در اقدامی غافلگیرانه این زن را در حالی که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری Fraud پلیس Police خرید خودرو کلاهبرداری اخبار حوادث چک خودرو فرمانده انتظامی میلیاردی خرید عکس مرد قتل افغان فیلم ساعت اخبار افغانستان حوادث افغانستان تهران دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟