Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال وبختیاری،رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای امسال پنج میلیون و643 هزار و 915 متر مربع انواع موکت وکف پوش دربزرگترین کارخانه این محصول درخاورمیانه تولیدوروانه بازار مصرف شده است. 

سید نعیم امامی با اشاره به تولید افزون برچهارده ویک دهم میلیون مترمربعی محصولات این کارخانه در سال گذشته گفت: این کارخانه با بهره گیری ازآخرین دستاوردهای تکنولوژی مدرن و توانمندترین متخصصان کشور اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر50میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود110 هزارمترمربع یکی ازبزرگ ترین تولیدکنندگان موکت ونان وون ومواداولیه آن دربین کشورهای منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :محصولات این کارخانه شامل:موکت برای مصارف خانگی و اداری به صورت ولور و کبریتی و تافتینگ، موکت و لایه های ترموفوم و نان وون های مورد مصرف در خودرو، بی بافت ها (انواع سوزنی ، ترموباند و ترموفیوز و اسپری لایی)، ژیو سنتتیک ها ( ژیوتکستایل و ژیوممبران ، ژیو کامپوزیت)، الیاف پلی پروپیلن ، پلی استر و پلی آمید، نخ BCF (پلی پروپیلن و پلی آمید) فریز و هیت ست، مستربچ، روغن های نساجی، رزین های همووکو پلیمرپایه آبی ، پودرهای پلیمری و برس های صنعتی و... است.

بزرگترین کارخانه موکت وکف پوش خودرویی در قطب صنعتی بروجن واقع شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موکت کفپوش صنعت کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم

«شما ایرانی ها پادشاه منطقه و شیر جهان اسلام هستید.» این صحبت های استاد دانشگاه و مقامات پاکستانی بود که در سفر روز گذشته رئیس جمهور  به این کشور و در حمایت از حملات ایران به اسرائیل مطرح شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری