Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دو بازی از هفته شانزدهم لیگ آزادگان به پایان رسید که دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و سرخ‌پوشان پاکدشت به تساوی رضایت دادند و مس کرمان نیز تواست در خانه فجرسپاسی را به سختی شکست داده و روند ناکامی های خود را قطع کند.

اکسین البرز که با مجتبی حسینی جان تازه‌ای گرفته و هفته گذشته توانست سرخپوشان پاکدشت را نیز متوقف کند در این هفته هم موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و تهاجمی تیم شهرداری تبریز را شکست داده و به روند صعود خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اکسین در این مسابقه محمد ابراهیمی در دقایق 55 و 61 گلزنی کرد و تک گل شهرداری تبریز را حسین قره داغی در دقیقه 75 به ثمر رساند.

مس کرمان در خانه موفق شد تیم سخت‌کوش و خوب فجرسپاسی را شکست داد. شاگردان نادر دست‌نشان در این مسابقه سختی زیادی را برای برد متحمل شدند و ممکن بود سه امتیاز حساس این مسابقه را نیز از دست بدهند اما این اتفاق نیفتاد و این تیم با یک کامبک قوق‌العاده تیم فجر سپاسی را شکست دهد. برای فجر در این مسابقه سلمان بحرانی در دقیقه 50 اقدام به گلزنی کرد و برای مس نیز  عیسی پرتو در دقیقه 62 و شروین بزرگ در دقیقه 95 موفق به گلزنی شدند.

دو تیم بالانشین شاهین شهرداری بوشهر و سرخ پوشان پاکدشت در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر رودروی هم قرار گرفتند که تقابل این دو تیم از نکات جالب توجه این هفته از مسابقات بود. سرمربیان دو تیم از مربیان نامدار فوتبال ایران هستند که توانستند در سالهای مختلف موفقیت‌های خوبی را به ارمغان بیاورند.

 این مسابقه که یک جدال پایاپای بود در پایان با پیروزی 2 بر1 شاگردان فرهاد کاظمی به اتمام رسید. برای شاهین شهرداری ماهشهر در این مسابقه میلاد صارمی در دقیقه 14 موفق به گلزنی شد و برای سرخپوشان پاکدشت مرتضی خراسانی در دقیقه 70 و رضا مرادی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 82 موفق به گلزنی شدند.

سرخپوشان با این پیروزی جای شاهین را در صدر جدول گرفتند و قدم بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشتند.

گل گهر سیرجان که با هدایت وینگوبگوویچ روزهای خوشی را سپری می‌کند توانست در خانه با نتیجه 3 بر 1 شهرداری ماهشهر را شکست داده و به صدر جدول نزدیک تر شود . وینگو بگوویچ قصد کوتاه آمدن برای صعود ندارد و این هفته هم توانست یک پیروزی بزرگ را در مقابل شاگردان داوود مهابادی کسب کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مس کرمان شاهین شهرداری بوشهر سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه‌اش در جام ملت‌های آسیا مقابل افغانستان به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری ۳ بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه ۱۰ و سعید احمدعباسی (۲بار در دقایق ۲۱ و ۲۲) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی وارد زمین شد.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال