Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قاسم مشارموحد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: امروز بر اثر سقوط حمل بالابر در در عمق ۱۵ متری چاه معدن کرومیت روستای چاه یابو از توابع شهرستان نیشابور، دو کارگر معدن به سختی مصدوم شدند که با امداد رسانی اورژانس هوایی به بیمارستان این شهر انتقال پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود:پس از اطلاع از این حادثه سریعا یک ایستگاه آتش نشانی از شهر همت آباد و یک ایستگاه آتش نشانی دیگر از نیشابور به محل اعزام شدند و همزمان نیز بالگرد اورزانس هوایی نیشابور جهت انتقال این دو مصدوم به پرواز درآمد.
 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در عملیات نجات رسانی این حادثه امدادرسانان موفق شدند طی یک ساعت انجام عملیات امداد و نجات، با همکاری آتش نشانی و هلال احمر نیشابور، دو مصدوم حادثه یک نفر ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری و دیگری با ترومای کمر و ضربه به سر، از زیرآوار بیرون آورده شده اند.
مشارموحد گفت: در ادامه امداد رسانی این مصدومان از طریق اورژانس هوایی نیشابور به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر منتقل گردیدند.   انتهای پیام//د.ف      مصدو میت دو کارگر معدن کرومیت روستای چاه یابو نیشابور                                                                      

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان میانجلگه در روستای حسین آباد جنگل از توابع شهرستاننیشابور همزمان با هفته سلامت برگزار شد.

دکتر غلامحسن کریمی معاون شبکه دامپزشکی و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: این بیماری‌ها به جهت انتقال از حیوانات به انسان و خسارات اقتصادی فراوان برای دامداران و روستائیان دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

کریمی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و پرندگان برشمرد و پرورش طیور بومی در تراکم‌های بالا را باعث ابتلای پرندگان به بیماری‌های واگیر از جمله آنفلوانزا دانست و افزود: باید دستورالعمل‌های دامپزشکی برای بهره وری بهتر و افزایش ایمنی پرنده و در نتیجه سود اقتصادی بیشتر اجرا گردد.

وی همچنین بیماری‌های تب مالت و تب کریمه کنگو را از بیماری‌های شایع و خطرناک قابل انتقال از دام به انسان دانست وافزود: حتما دام‌های خود را علیه بیماری تب مالت واکسینه و از خوردن شیر خام و فرآورده‌های لبنی غیر پاستوریزه جداً خودداری کنند همچنین برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز که گوشت حاصل از کشتار دام در کشتارگاه را عرضه می‌ کنندتهیه کنند.

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور