Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@23:16:05 GMT

◄ توزیع حدود 13‌هزار لاستیک ویژه ناوگان باری

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۴۴۶

◄ توزیع حدود 13‌هزار لاستیک ویژه ناوگان باری

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، در گفتگویی با اشاره به این‌که مدیریت در توزیع لاستیک با توجه به مشکلاتی موجود، نیازمند تعامل و دقت نظر است، اظهار کرد: 13‌هزار و 500 ناوگان باری فعال در استان وجود دارد که طبق برنامه کشوری مقررشده است با در نظر گرفتن اولویت و ضوابط اعلام‌شده لاستیک ناوگان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به این‌که ممکن است اعتراضاتی در خصوص توزیع لاستیک وجود داشته باشد، افزود: توجه به بخش مسافری از اهمیت خاصی برخوردار است و انجمن‌ها باید دقت کافی را در این زمینه داشته باشند.

پناهنده با تاکید بر این‌که در شهرستان‌ها تعادل در توزیع باید رعایت شود، تصریح کرد: در این امر برای رعایت عدالت، دقت نظر کافی ضروری و لازم است.

وی ادامه داد: با توجه به دوره پنج‌ماهه توزیع، در اوایل به علت عدم اشرافیت موارد، ضعف وجود داشت که با درایت و توزیع سامانه‌ای در حال حاضر با تعامل مناسب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هیچ مورد ضعفی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: توزیع روزانه لاستیک براساس سهمیه کشوری مشخص و در استان نیز مدیریت می‌شود.

وی اذعان داشت: در هر کار جمعی حدود سه‌درصد نارضایتی وجود دارد و ما باافتخار اعلام می‌کنیم درصد نارضایتی در امر لاستیک توزیع‌شده بسیار اندک است.

این مسئول بابیان اینکه سامانه توزیع لاستیک به شکل الکترونیکی است، یادآور شد: براساس میزان پیمایش و شماره هوشمند ناوگان، نوبت‌دهی به شکل سیستمی انجام می‌شود.

پناهنده ابراز کرد: مرحله دوم توزیع لاستیک آغازشده و با توجه به اهمیت بخش مسافر ثبت‌نام 260 راننده برای تحویل لاستیک مرحله دوم نیز انجام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: توزیع لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان